Svigermor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

hc=k

SussieThyssen skriver:

I guder....jeg er målløs!
Det havde jeg da heller ikke fundet mig i.
Jeg har ikke så meget at sige andet end jeg syntes, du ikke kunne tackle det anderledes. Tage dit barn og forlade rummet.
Sidder hun på sin søn, din kæreste??
Tænker bare at hun lyder som en rigtig Fru Furie-type, der føler du har stjålet hendes lille søn.

Kærligst
Sussie

Amen altså hun ser jo sin søn som den mest perfekte dreng i verden..
Hun har aldrig synes om mig fordi jeg er syg, ikke har arbejde, ikke har en laaang uddannelse, ikke har 100 mill i banken osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

mth1987

hc=k skriver:

Nej for når han kan hører hvad hun siger er hun jo så sød som sukker.
Hun er virkelig så falsk som  man overhovedet kan være..

Jeg har sgu virkelig nogle gange tænkt at jeg skulle gå fra min kæreste bare på grund af hende...

Ved godt det nemt for mig at sige men så luk af for hende. Prøv at undgå hende så vidt muligt og lad værd med St snak til hende. Eller optag hende uden hun ved det hvis det muligt. I kærlighed gælder alle knep vel

Anmeld

17. januar 2011

hc=k

mth1987 skriver:

Ved godt det nemt for mig at sige men så luk af for hende. Prøv at undgå hende så vidt muligt og lad værd med St snak til hende. Eller optag hende uden hun ved det hvis det muligt. I kærlighed gælder alle knep vel

Jamen ja det gør jeg også. Jeg gider ikke at spilde kræfter på hende mere.
Hun vil ikke acceptere mig som jeg er og at jeg ikke er hende. Jeg vil ikke acceptere hende overhovedet så.

Anmeld

17. januar 2011

eElak

sikke da et fantastisk menneske.... NOT...

Anmeld

17. januar 2011

hc=k

KaLee skriver:

sikke da et fantastisk menneske.... NOT...

Det er utroligt at der findes sådanne mennesker ikke..

Anmeld

17. januar 2011

mth1987

hc=k skriver:

Jamen ja det gør jeg også. Jeg gider ikke at spilde kræfter på hende mere.
Hun vil ikke acceptere mig som jeg er og at jeg ikke er hende. Jeg vil ikke acceptere hende overhovedet så.

Det også hende der galt på den. Er ikk i tvivl om at du helt sikkert er en fantastisk mor og mere end god nok til hendes søn. Men du er altid velkommen til at smide en pb hvis du har lyst til at sku af med lidt brok

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

hc=k skriver:

Amen altså hun ser jo sin søn som den mest perfekte dreng i verden..
Hun har aldrig synes om mig fordi jeg er syg, ikke har arbejde, ikke har en laaang uddannelse, ikke har 100 mill i banken osv.

Visse mødre og deres ambitioner på deres børns vegne.
Jeg havde engang en kæreste hvor jeg var 6 år ældre end han..ja og??
Til et eller andet arrangement, hvor han tog mig og min datter på dengang 4 år med, kom hans mor hen og sagde så direkte til mig:
"Hvad vil du med min søn? Han er alt for ung til dig (han var næsten 22) Og hvis du tror min søn skal have en brugt kone med et barn, så kan du godt tro om!" Og så gik hun.
Jeg blev så lammet, at det faktisk først er nu, så mange år efter, jeg omsider har lyst til at fortælle den historie.
Men, det lykkedes hende da også at ødelægge forholdet mellem os til sidst.
Så..det er hårdt at skulle kæmpe mod den slags stålsatte kvinder, så jeg ønsker alt det bedste for dig.

Anmeld

17. januar 2011

hc=k

mth1987 skriver:

Det også hende der galt på den. Er ikk i tvivl om at du helt sikkert er en fantastisk mor og mere end god nok til hendes søn. Men du er altid velkommen til at smide en pb hvis du har lyst til at sku af med lidt brok

Hehe tusind tak

Det er da et tilbud der kunne overvejes

Anmeld

17. januar 2011

hc=k

SussieThyssen skriver:

Visse mødre og deres ambitioner på deres børns vegne.
Jeg havde engang en kæreste hvor jeg var 6 år ældre end han..ja og??
Til et eller andet arrangement, hvor han tog mig og min datter på dengang 4 år med, kom hans mor hen og sagde så direkte til mig:
"Hvad vil du med min søn? Han er alt for ung til dig (han var næsten 22) Og hvis du tror min søn skal have en brugt kone med et barn, så kan du godt tro om!" Og så gik hun.
Jeg blev så lammet, at det faktisk først er nu, så mange år efter, jeg omsider har lyst til at fortælle den historie.
Men, det lykkedes hende da også at ødelægge forholdet mellem os til sidst.
Så..det er hårdt at skulle kæmpe mod den slags stålsatte kvinder, så jeg ønsker alt det bedste for dig.

Åh nej gud...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Det kunne ligeså godt være min svigermor..

Anmeld

17. januar 2011

Fenja09

Hun lyder da som et forfærdelig menneske!

Jeg synes godt nok, at hvis din kæreste har overhørt nogle af de grimme ting hun har sagt til dig, så må han mande sig op og tage en snak med sin mor.

Det er jo helt normalt at man ikke kan lide et andet menneske (vi kan ikke elske alle), men når man er "familie", så bliver man nødt til acceptere hinanden og det er uanset hvad man så føler eller tænker. Derfor må din kæreste fortælle hende kort og godt, at han har valgt dig og det må hun så finde sig i - længere er den vel egentlig ikke?  

Bortset fra det så er det vidst det helt klassiske eks. på mor og søn - at hun forguder ham og han tier, trods det at egentlig burde tage dig i forsvar, men undlader fordi det er moaar!

Synes du skal tage en snak med kæresten og kæresten skal tage sig en snak med sin mor, så i kan være i samme rum, uden at du skal forlade det når i er samlet.

Mvh Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.