Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde taget 2 kg på i uge 12 .
Og endte ud med lige præcis at runde 16 kg .
jeg har her lidt over 2 uger efter fødslen , tabt 11 kg . Så det er dejligt .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I 12. uge havde jeg ikke taget på. Tog ca. 1 kg på i løbet af dec. (15.-16. uge), men har tabt det igen, så jeg nu er på min førgraviditetsvægt. Håber jeg kan holde vægten hele vejen igennem, fordi jeg er lidt overvægtig.
Dejligt at høre jeres svar ved godt det er individuelt, men rart at høre alligevel
Najsen86 skriver: Hej alle i skønne kvinder.. ved godt det har været oppe nogle gange før, men vil bare høre hvor meget i havde taget på i uge 12 og hvad i endte ud med af vægtøgning evt.. glæder mig til at høre svar... Jeg har selv tabt 1 kg indtil videre... pga kvalmen Naja
Hej alle i skønne kvinder.. ved godt det har været oppe nogle gange før, men vil bare høre hvor meget i havde taget på i uge 12 og hvad i endte ud med af vægtøgning evt.. glæder mig til at høre svar... Jeg har selv tabt 1 kg indtil videre... pga kvalmen
Naja
jeg tabte 2 kg til at starte med, og holdte så vægten frem til midten af min graviditet, har indtil videre nu taget ialt 10 kg, fra før jeg blev gravid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128