Vægtøgning 12 uge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Najsen86

Hej alle i skønne kvinder.. ved godt det har været oppe nogle gange før, men vil bare høre hvor meget i havde taget på i uge 12 og hvad i endte ud med af vægtøgning evt.. glæder mig til at  høre svar... Jeg har selv tabt 1 kg indtil videre... pga kvalmen

Naja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Pige2009

Najsen86 skriver:

Hej alle i skønne kvinder.. ved godt det har været oppe nogle gange før, men vil bare høre hvor meget i havde taget på i uge 12 og hvad i endte ud med af vægtøgning evt.. glæder mig til at  høre svar... Jeg har selv tabt 1 kg indtil videre... pga kvalmen

Naja

Jeg havde ikke taget noget på der og endte med en samlet vægtforøgelse på 10 kg., da jeg fødte

Anmeld

17. januar 2011

Najsen86

Baagøe skriver:

Jeg havde ikke taget noget på der og endte med en samlet vægtforøgelse på 10 kg., da jeg fødte

håber også jeg ender ud med ikke at tage for meget på... skulle jo helst kunne smide det bagefter igen... jeg var i gang med vægttab da jeg blev gravid, så mangler jo stadig en del når jeg har født 

Anmeld

17. januar 2011

JonTri

Hmm et par kg tror jeg... er nu 35 uger henne og har taget 18!!! kg på... men ak... glæder mig til at komme ud at løbe igen og måske kan noget ammes væk...

Anmeld

17. januar 2011

M.O.A.R.

det mener jeg at jeg havde tabt mig 2 kg. led også rigtig meget af kvalme i starten..

Endte med at tage godt 26 kg på (startede med at tabe mig 6 kg de første 6 mdr, og tog ALLE DE MANGE KG PÅ på blot to måneder.. ) Puh..

Anmeld

17. januar 2011

Najsen86

MaleneF skriver:

det mener jeg at jeg havde tabt mig 2 kg. led også rigtig meget af kvalme i starten..

Endte med at tage godt 26 kg på (startede med at tabe mig 6 kg de første 6 mdr, og tog ALLE DE MANGE KG PÅ på blot to måneder.. ) Puh..

hold da op.. ja alle vore kroppe reagerer jo forskelligt...  men håber jeg kan holde vægtøgning på et minimum.. jeg har i hvert fald tænkt at gøre mit for det, men det er jo ikke alt man selv styrer

Anmeld

17. januar 2011

M.O.A.R.

Najsen86 skriver:

hold da op.. ja alle vore kroppe reagerer jo forskelligt...  men håber jeg kan holde vægtøgning på et minimum.. jeg har i hvert fald tænkt at gøre mit for det, men det er jo ikke alt man selv styrer

Nej det er desværre ikke noget vi er herre over.. Så havde jeg aldrig taget så meget på hehe.

synes også jeg gjorde mit for at vægten ikke skulle stige, men nej nej, det havde jeg ikke noget og sku ha sagt til

- Men det kan jo gudske lov smides igen

Anmeld

17. januar 2011

misslea

jeg havde taget 1½ kg på tror jeg!!!

Og jeg endte med at tage 8 kg på ialt... og jeg fødte 41+1

Anmeld

17. januar 2011

sne190810

Jeg havde taget 5kilo på meget meget kort inde i graviditeten ..  Det var som om at de bare var kommet på en nat  For lige pludselig var de der bare ..  Det var dog også de eneste kilo jeg havde taget på, indtil omkring 20, uge mener jeg .. Og så begyndte vægten ellers bare stødt at stige, i takt med at babyen voksede sig større og større ..

Og skal lige siges at jeg ikke på nogen måde (nu heller ikke fordi jeg gør det nu idag, efter at ha' været gravid og født hehe) gik op i hvad jeg spiste, eller gjorde noget for at holde vægten nogenlunde .. Spiser lige præcis hvad der falder mig ind, hvor som helst - når som helst ..  Næsten!

Jeg endte med at ha' taget omkring de 17-18 kilo på, tror jeg. Alt sammen var smidt igen 3-4 måneder efter fødsel .. Og det eneste jeg har gjort, er nogle dejlige gode gåture hver dag med barnevognen, yoga, og fuld skrue på amningen

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

Najsen86 skriver:

håber også jeg ender ud med ikke at tage for meget på... skulle jo helst kunne smide det bagefter igen... jeg var i gang med vægttab da jeg blev gravid, så mangler jo stadig en del når jeg har født 

Allerede 14 dage efter jeg havde født, var de smidt igen Jeg gjorde intet for det, men ammede på livet løs og det har som regel meget at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.