Hun vil lige pludselig ikk spise rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Koen.

Mor til Liva skriver:

Må prøve at holde en lille pause og så håber jeg hun vil igen

Tak for svar!

krydser fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Mor til L&S

Rikke&Liam skriver:

Ja det er så. Vi har også lige haft en periode hvor han ingenting spiste. Men er nu tilknyttet en diætist for han kan tage lidt på (men han er nok også lidt ekstra særlig med mad end de fleste børn)

Han får havregrød, øllebrød, mannagrød, byggrød eller lign. til frokost. Han spiser også knækbrød, grissini, kiks og lign.

Men han spiser så heller ikke så meget kød, så han skal have proteinerne et andet sted fra.

Det lyder da heller ikke sjovt altså

Prøvede lidt senere at give hendes rugbrød med smør uden pålæg og så ville hun godt ha det..

Hmm.. Så mon det er pålæg hun skal ha en pause fra?! :

Anmeld

17. januar 2011

Mor til L&S

lillespurv20 skriver:

krydser fingre

Tak

Prøvede lidt senere at give hendes rugbrød med smør uden pålæg og så ville hun godt ha det... Mærkeligt!!

Mon det er pålæg hun skal ha en pause fra??!!

Anmeld

17. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Mor til Liva skriver:

Det lyder da heller ikke sjovt altså

Prøvede lidt senere at give hendes rugbrød med smør uden pålæg og så ville hun godt ha det..

Hmm.. Så mon det er pålæg hun skal ha en pause fra?! :

Ja måske eller noget andet. Har du prøvet most banan eller avocado? Frugtpålæg?

Anmeld

27. februar 2014

NyA

Mor til L&S skriver:

Hej alle!

Liva har siden hun var 7 mdr spist rugbrød og altid været glad for det med forskellige slags rugbrød

men nu er hun 9½ mdr og vil lige pludselig ikke ha det... hun åbner munden og så snart hun opdager det er rugbrød spytter hun det ud..

Nogen der også har oplevet det??

Hvad gør man i sådan i situation?? Er det bare en periode??

Skal jeg tilbyde hende anden mad??

Eller????!!

Gode råd modtages gerne... er helt i vildrede over at min datter lige pludselig ikke vil spise det.. lige inden DP start!!

Knus

Jeg kan godt se det er længe siden indlægget er blevet skrevet.. Jeg har det på samme måde med min datter som du beskriver. Og ville gerne høre hva du gjorde og om det er blev bedre?

Anmeld

27. februar 2014

Mother-love

Her bliver Isabella snart 3 og hun er heller ikke særlig vild med rugbrød. Vi havde også en periode da hun var omkring 1 år hvor vi måtte holde pause fra det.
Og det hjalp lidt. Men hun spiser aldrig rugbrød herhjemme kun i vs. Hun spiser som regel en halv rugbrød til middag ellers spiser hun ikke rugbrød hun gider det simpelthen ikke.

Og giver man hende en rugbrød med med pålæg bliver pålægget taget af. Vi kan kun få hende til at spise smøreost og til nød leverpostej.

Hun er faktisk ikke så vild med brød idet hele taget. Her ved jeg heller ikke hvad vi skal gøre men håber at hun vokser fra det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.