Hun vil lige pludselig ikk spise rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Mor til L&S

Hej alle!

Liva har siden hun var 7 mdr spist rugbrød og altid været glad for det med forskellige slags rugbrød

men nu er hun 9½ mdr og vil lige pludselig ikke ha det... hun åbner munden og så snart hun opdager det er rugbrød spytter hun det ud..

Nogen der også har oplevet det??

Hvad gør man i sådan i situation?? Er det bare en periode??

Skal jeg tilbyde hende anden mad??

Eller????!!

Gode råd modtages gerne... er helt i vildrede over at min datter lige pludselig ikke vil spise det.. lige inden DP start!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

betina21

hey 

det skal du ikke være ked af min datter på snart 2 år spise ikke rugbrød her hjem med i dagpjele gør hun tror bare du skal prøve og gid hende noget andet det kan også godt være hun er ved og få flere tande  det kan godt være derfor knus

Anmeld

17. januar 2011

Mor til L&S

betina21 skriver:

hey 

det skal du ikke være ked af min datter på snart 2 år spise ikke rugbrød her hjem med i dagpjele gør hun tror bare du skal prøve og gid hende noget andet det kan også godt være hun er ved og få flere tande  det kan godt være derfor knus

Hun er ved at få en tand så kan godt være det, men i weekenden fik hun lov til at smage lidt rundstykke efter havregrøden og det ville hun gerne ha, men ikke rugbrød til middag...

Derfor jeg tænkte det ikke var pga tænderne...

Forstår det virkelig ikke - måske jeg skal prøve at lave øllebrød!!??

Anmeld

17. januar 2011

Koen.

den "periode" havde lærke os hold en pause fra rugbrøden sagde min sp på 3-4 uger og prøv så igen, her virkede det

Anmeld

17. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Puha... jeg kender det.

Liam spiste også rugbrød med største fornøjelse da han var omkring 7-8 mdr. Pludselig en dag gad han ikke spise det mere.

Han er nu 1 1/2 og spiser stadig ikke rugbrød... jeg tænker også stadig at det bare er en periode...men synes nu alligevel den trækker ud.

Anmeld

17. januar 2011

Mor til L&S

lillespurv20 skriver:

den "periode" havde lærke os hold en pause fra rugbrøden sagde min sp på 3-4 uger og prøv så igen, her virkede det

Er det rigtigt??!! Gav du så bare øllebrød i stedet??!!

Anmeld

17. januar 2011

Mor til L&S

Rikke&Liam skriver:

Puha... jeg kender det.

Liam spiste også rugbrød med største fornøjelse da han var omkring 7-8 mdr. Pludselig en dag gad han ikke spise det mere.

Han er nu 1 1/2 og spiser stadig ikke rugbrød... jeg tænker også stadig at det bare er en periode...men synes nu alligevel den trækker ud.

What!! Det var længe.... Hvad for han så??

Anmeld

17. januar 2011

Koen.

Mor til Liva skriver:

Er det rigtigt??!! Gav du så bare øllebrød i stedet??!!

ja og kartoffelmos og så en dag prøvede jeg igen og hun spiste det

Anmeld

17. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Mor til Liva skriver:

What!! Det var længe.... Hvad for han så??

Ja det er så. Vi har også lige haft en periode hvor han ingenting spiste. Men er nu tilknyttet en diætist for han kan tage lidt på (men han er nok også lidt ekstra særlig med mad end de fleste børn)

Han får havregrød, øllebrød, mannagrød, byggrød eller lign. til frokost. Han spiser også knækbrød, grissini, kiks og lign.

Men han spiser så heller ikke så meget kød, så han skal have proteinerne et andet sted fra.

Anmeld

17. januar 2011

Mor til L&S

lillespurv20 skriver:

ja og kartoffelmos og så en dag prøvede jeg igen og hun spiste det

Må prøve at holde en lille pause og så håber jeg hun vil igen

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.