Hjælp!! Hvor kan jeg købe færdig fondant i en fart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

sarahb

der er også en butik i lyngby men det også et stykke fra Amager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

misslea

Dot D skriver:

Jo fondanten er hvid, så der skal ikke gøres noget. Du skal huske at smøre din kage op med en smørcreme af en art, både for at gøre den pæn glat, men også for at fondanten har noget at hænge fast i. Jeg plejer at smøre, lægge fondant og pynte ud i en køre, men du kan godt smøre og lægge fondant på og stille den på køl, og så pynte senere. Der skal selvfølgelig ikke gå flere dage, men gør den klar den ene dag og pynt den den næste, det kan fint lade sig gøre

super duper.... jeps.. havde godt luret det der med smørcremen... hihi!!!

1ooo tak for dit svar...!! Tror jeg bestiller de ting, jeg skal over nettet på specialkøbmanden... der står nemlig, at de sender samme dag, som man bestiller, og så burde det jo sagtens kunne nå at komme frem til tiden... fedt fedt!!!

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

misslea skriver:

super duper.... jeps.. havde godt luret det der med smørcremen... hihi!!!

1ooo tak for dit svar...!! Tror jeg bestiller de ting, jeg skal over nettet på specialkøbmanden... der står nemlig, at de sender samme dag, som man bestiller, og så burde det jo sagtens kunne nå at komme frem til tiden... fedt fedt!!!

Selv tak. Og hvis du bestiller her inden middag, er du mere sikker på, at det er fremme i morgen, kommer selvfølgelig an på posten

Anmeld

17. januar 2011

misslea

sarahb skriver:

der er også en butik i lyngby men det også et stykke fra Amager

tak skal du have... )

Jeg er igang med at bestille det fra specialkøbmanden... de sender nemlig samme dag, så jeg tror godt, at jeg kan nå det...!!

Anmeld

17. januar 2011

misslea

Dot D skriver:

Selv tak. Og hvis du bestiller her inden middag, er du mere sikker på, at det er fremme i morgen, kommer selvfølgelig an på posten

jepper....

og jeg er i fuld gang med at bestille... hihi

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

misslea skriver:

jepper....

og jeg er i fuld gang med at bestille... hihi

Pas på, det kan nemt tage overhånd, hi hi Og der taler jeg af erfaring

Anmeld

17. januar 2011

misslea

Dot D skriver:

Pas på, det kan nemt tage overhånd, hi hi Og der taler jeg af erfaring

hahaha.... JA TAK - det skal jeg lige love for!!

Anmeld

17. januar 2011

sarahf

misslea skriver:

Hej piger....

Jeg har i sidste øjeblik besluttet, at jeg vil forsøge at overtrække min mands fødselsdagskage med fondant....!! MEN han har fødselsdag på torsdag, så jeg skal jo have købt det meget snart!!!

Kan man købe det i Panduro Hobby måske? Eller hvor kan jeg få fat i det?

Jeg bor i øvrigt i København... så det skal gerne være her i området.. heheh!!!

Og så lige et sidste spørgsmål... skal man bruge noget "væktøj" til at overtrække kagen med?

lav noget selv det er ikke svært, skumfiduser, olie og flormelis, hvis det er en mulighed

Anmeld

17. januar 2011

tahj69

Hej. Er selv novice med Fondant - men totalt vild med at det er så let! Så hvis det er nemmere for dig at gå i Netto; Så køb en pose marshmellows, og smelt 15 stk. i mikroen (el. over vandbad) med en spsk. olie og 2 spsk. vand - som du derefter rører/ælter med florsukker indtil du har den ønskede masse (ca. 500 gr. flor)Det er super nemt, tager et øjeblik, og jeg vil påstå at det er meget nemmere end at tage babyen langvejs på shoppingtur :-)

Med masser af florsukker, ruller du det ud på bordet - fuldstændig som var det en dej - og vupti har du det fineste hvide overtræk til kagen. God fornøjelse.

Anmeld

17. januar 2011

Manakauapo

Specialkøbmanden har en butik på Østerbro. Der er ikke så langt så. Ellers ligger der en lille thebutik på Gammel Kongevej, der også sælger fondant.
Og til slut er der Kagebutikken i Albertslund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.