Puha... Tror desværre mit HCG tal er steget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

ønskebørn74

undskyld men er det ikk meningen du skal være glad..?? sagt med et glimt i øjet..!!! det er da dejligt hvis du endelig er gravid..!!! er det ik.??

Men tillykke, med den i maven....

Jeg har blødt og tallet er alt for lavt til at der er chancer for at jeg har en sund baby derinde... Vi har mistet det el. det sidder i min æggestok....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

ønskebørn74

Polkaprik skriver:

Uh jeg havde også super ondt i den ene side i starten af min graviditet. Det var såmænd bare ligamentsmerter. Din krop er ved at gøre sig klar til en større udbygning, så det hele står og gir sig lidt

Rigtig stort tillykke med graviditeten!

Michelle

Jeg har blødt og tallet er alt for lavt til at der er chancer for at jeg har en sund baby derinde... Vi har mistet det el. det sidder i min æggestok....

Anmeld

17. januar 2011

ønskebørn74

Lotus86 skriver:

Jeg har hørt, at hvis man har en graviditet uden for livmoderen, så er man ikke i tvivl, da det skulle gøre helt ekstremt ondt.

Ja men først en del senere i graviditeten end jeg er hvis den sidder derude...

Anmeld

17. januar 2011

ønskebørn74

twinboys skriver:

Jamen søde pige da du burde da være glad og tænke positivt....

Tillykke med graviditeten...

Majbritt

Anmeld

17. januar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Har lige taget en graviditetstes der blev positiv næsten med det samme...  ... Shit jeg har nerver på nu... Prøvede at falde i søvn, men er bare øm i den ene side...  ... Nu er jeg bare ræd for at det sidder udenfor livmoderen...

Hvad sker der lige for min lorte krop...

Åhh søde.. Ved slet ikke, hvad jeg skal skrive til dig.. Verden er bare så uretfærdig nogle gange.. Jeg sender dig mange  og varme tanker..

Lisbeth

Anmeld

17. januar 2011

PernilleB

ønskebarn74 skriver:

ahh, det kan jeg godt se, det ikk godt... undskyld, troede det var et godt indlæg... håber snart det lykkes for jer... har en i min mg som var 6 år om a få sin reagensglas datter, men det lykkes..!!

Anmeld

17. januar 2011

twinboys

ønskebarn74 skriver:

Åhhhh nej det er jeg rigtig ked af at høre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.