Puha... Tror desværre mit HCG tal er steget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

ønskebørn74

Har lige taget en graviditetstes der blev positiv næsten med det samme...  ... Shit jeg har nerver på nu... Prøvede at falde i søvn, men er bare øm i den ene side...  ... Nu er jeg bare ræd for at det sidder udenfor livmoderen...

Hvad sker der lige for min lorte krop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

PernilleB

undskyld men er det ikk meningen du skal være glad..?? sagt med et glimt i øjet..!!! det er da dejligt hvis du endelig er gravid..!!! er det ik.??

Men tillykke, med den i maven....

Anmeld

17. januar 2011

Polkaprik

Uh jeg havde også super ondt i den ene side i starten af min graviditet. Det var såmænd bare ligamentsmerter. Din krop er ved at gøre sig klar til en større udbygning, så det hele står og gir sig lidt

Rigtig stort tillykke med graviditeten!

Michelle

Anmeld

17. januar 2011

twinboys

Jamen søde pige da du burde da være glad og tænke positivt....

Tillykke med graviditeten...

Majbritt

Anmeld

17. januar 2011

sandramor

øøhhhh tøser..... ønskebarn74 er altså IKKE gravid.... hun mistede for en uge siden!!!.... så hun skal ikke være glad

jeg kan godt forstå du er nervøs og jeg håber virkelig for dig at i får et positivt svar på den blodprøve....... dengang jeg mistede i sommers havde jeg flere nætter også frygtelig ondt i den ene side og tror det er helt normalt..... der var ihvertfald ingenting i vejen med mig... tror bare det var livmoderen der trak sig sammen... men ved godt det gør rigtig ondt og man blir sku endnu mere nervøs når man ligger og har ondt....

men jeg krydser alt jeg kan for dig!!!!

og så får du lige en stor  med på vejen

Anmeld

17. januar 2011

Polkaprik

Åh det er jeg ked af. Den havde jeg så ikke lige set. Nu kender jeg ikke dit forløb så ved ikke om du er blevet scannet i forbindelse med at du har mistet din spire. Ved heller ikke hvor langt du var i graviditeten, men tænker jo lidt om du kan have båret tvillinger og det så kun er den ene du har mistet??? 

Håber det bedste for dig.

Michelle

Anmeld

17. januar 2011

Riksen

Jeg kan godt forstå, at du har nerver på... det ville jeg også have. Jeg ved ikke hvordan man skal have det - jeg var selv ret øm efter min abort, men jeg håber da ikke for dig, at du stadig er gravid, hvis det er uden for livmoderen.

Jeg krydser fingre for dig

Rikke

Anmeld

17. januar 2011

Lotus86

Jeg har hørt, at hvis man har en graviditet uden for livmoderen, så er man ikke i tvivl, da det skulle gøre helt ekstremt ondt.

Anmeld

17. januar 2011

kkk

ønskebarn74 skriver:

Har lige taget en graviditetstes der blev positiv næsten med det samme...  ... Shit jeg har nerver på nu... Prøvede at falde i søvn, men er bare øm i den ene side...  ... Nu er jeg bare ræd for at det sidder udenfor livmoderen...

Hej,

Føler med dig! Har næsten lige været der selv. Jeg fik en medicinsk abort i 12. uge i november, fordi det viste sig at fosteret var gået til allerede i 5-6 uge. Det tog 3 uger før mit HCG tal var under 10, og det betyder jo at enhver graviditetstest ville vise positiv i flere uger efter aborten, hvilket er helt normalt og kan tage endnu længere tid.

Men det lyder som om du skal be' din egen læge om en henvisning til en scanning, så du kan få tjekket at alt er kommet ud mv.

God vind! Det varer normalt ikke mere en 4-6 uger før cyklus er igang igen.

>:<

Anmeld

17. januar 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

åh hvor jeg håber det er gået gsom det skulle idag og at der ikke er noget der gør situationen endnu værre..

Nu har du fortjent fremgang..Kan slet ikke forestille mig hvor hård det må være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.