Billeder af dig lige nu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Rosa

Kageteenageren skriver:

Tak..  

Syntes selv jeg ligner løgn ligenu.. Søvn i øjnene og ingen makeup...

Du har det der meget smukke sørgmodige blik de altid har på malerier fra - øhh, ja... gamle dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Rosa

Lou87 skriver:

Ihh hvor ser du altså bare sød og dejlig ud uden det skal lyde forkert  Synes bare det er fedt når nogen er naturlig smukke!!

Jeg har ikke noget fungerende webcam i min comp - eller det har ihvertfald valgt ikk og sku være simpelt og benytte ... griner!

Så jeg har kun min mobil jeg li loadede et billede af guldklumpen for et kvarter siden inden hun blev puttet.. (hun har li lært at fange sine små fusser.. hihi)

Og mig med mit nye røde hår, TRÆT og snart på vej i seng. (som jeg ups ikk engang har fået vist herinde, altså.. hehe.)

Awwwww - sikke et skøønt billede!!! Hvis jeg havde så lækre små fusser ville jeg også øve mig i at kunne nulle dem begge to samtidigt - HELE tiden!! 

Anmeld

17. januar 2011

Frøken J.

For helvede altså! Jeg er ved at uploade billeder i de her tråde HVER GANG, indtil jeg kommer i tanke om, at jeg jo altså er anonym. Woopsi! En eller anden dag dumme jeg mig

Anmeld

17. januar 2011

Lou87

Rosa skriver:

Awwwww - sikke et skøønt billede!!! Hvis jeg havde så lækre små fusser ville jeg også øve mig i at kunne nulle dem begge to samtidigt - HELE tiden!! 

Hehe små fusser eller ej ville jeg glæde mig over hvis jeg rent faktisk kunne ligge sådan der  hahaha...

Anmeld

17. januar 2011

Sees

Det er jo nærsten synd for jer - Jeg håber ikke I får mareridt ..
En Mette som de sidste tre døgn har ligget isoleret herhjemme med H1N1 - Kun med et enkelt 5-minutters besøg fra min mor, der kom med lidt mad.
Så ingen makeup, bad er en by i Rusland (Jeg magter ikke at skulle gå op af tapperne) og øjenbrynene, de passer vidst sig selv ..
YEES!

Cola Light er min ven, i disse dage!

Well .. Here it goes ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2011

Manakauapo

Rosa skriver:

Du har det der meget smukke sørgmodige blik de altid har på malerier fra - øhh, ja... gamle dage 

Haha.. Nu du siger det, så er det faktisk rigtigt.. *GGG*

Men i dagens Danmark tror jeg nu nærmere det kaldes træthed  og en tilpas mængde frustation  hehe

Anmeld

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

Hahaha - hvor er dine manerer Henriette, sidde der og række tunge, tsk tsk 

jaaaaaaaaaaa griner.....

Anmeld

17. januar 2011

Becks

Rosa skriver:

Morgenbad? Hente avisen iført silkekimono? (hvor fanden får jeg alle de klicheer fra lige nu? )

Gotta love you

Anmeld

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

MEGA OVETTRÆT......

kan i sove godt piger/tøsser...

fede billeder...gad godt se jer med morgen hår osv....

*GH*

Henriette

Anmeld

17. januar 2011

Rosa

Godnat, alle sammen! I er en fest at kende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.