Billeder af dig lige nu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Low

Rosa skriver:

Hahaha - her i mørket troede jeg du sad med en flaske Jägermeister 

hahahh slet ikke .. men derimod pizza og Faxe Kondi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Rosa

Tutter skriver:

Ak nu må I ikke løbe skrigende bort vel hihi.. Men her er jeg, død træt, kom i seng ca 7 imorges og vågnede omkring 12..

Jeg laver egentlig ikke så meget, skuler over til genboen, som gav mig sin kærligheds erklæring igår/nat

Hvor er I smukke allesammen

Kan du SÅ snart tage dig sammen, stoppe med at skule og sende flirtende blikke derover i stedet!! Gå en tur frem og tilbage kun iført håndklæde a la "uuh, her går jeg bare og nusser om mig selv i mitwellnesshjem og bliver blød og lækker"  Han lød da skidesød! Tutter altså!!!   

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Low skriver:

hahahh slet ikke .. men derimod pizza og Faxe Kondi

Ja jeg så det godt, men måtte liiiige scrolle lynhurtigt op igen og se ordentligt efter 

Anmeld

16. januar 2011

Mor Christa

Ja, min moderne computer har så ikke webcam, så jeg fik da bare lige manden til at tage et billede af mig og bettemanden som lige er vågnet for at få en omgang mad inden vi (forhåbelig) kan sove hele natten ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2011

JacobsMoar

Rosa skriver:

Ååårh  Det ser hyggeligt ud - vågnede han?

Jeps.. Måske fordi jeg tumlede for meget rundt i soveværelset

Hvorfor er det lige at du altid ser så glad og overskudsagtig ud Rosa? (Ja, må jo indrømme at jeg følger med i jeres liv, eller det du deler herinde, og jeg nyder at følge med )

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

SÅ DAMER!!! NU skal jeg i seng - jeg er ved at gå i brædderne af træthed... Så må man håbe at prinsen vækker mig med et kys når han er hjemme 

Goodnight birds! 

Anmeld

16. januar 2011

merichs

Rosa skriver:

Sig mig, gør du dig lækker før du går i seng? 

Rosa - der forttryder at jeg lagde de billeder ud nu 

Haha  Tro mig, om 5 min, når jeg har renset make-up'en af, ligner jeg en der ikke har sovet i flere uger

Anmeld

16. januar 2011

Low

Rosa skriver:

Ja jeg så det godt, men måtte liiiige scrolle lynhurtigt op igen og se ordentligt efter 

Haha ..

Anmeld

16. januar 2011

Becks

Rosa skriver:

Kan du SÅ snart tage dig sammen, stoppe med at skule og sende flirtende blikke derover i stedet!! Gå en tur frem og tilbage kun iført håndklæde a la "uuh, her går jeg bare og nusser om mig selv i mitwellnesshjem og bliver blød og lækker"  Han lød da skidesød! Tutter altså!!!   

Haha Rosa

Han er gået i seng

Arhmen det er forfærdeligt, aldrig har jeg set på ham på den måde, og så bare fordi han siger sådan og min veninde (hende han var/er? vild med) siger go for it osv. GOSH

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Jeps.. Måske fordi jeg tumlede for meget rundt i soveværelset

Hvorfor er det lige at du altid ser så glad og overskudsagtig ud Rosa? (Ja, må jo indrømme at jeg følger med i jeres liv, eller det du deler herinde, og jeg nyder at følge med )

Det er fordi det kun er når jeg lige har sat/stillet/lagt mig i den rigtige posering at vi tager billeder  Ej, men man kan snyde RIGTIG meget med et godt kamera 

Hvis du læser med af og til så ved du jo også at jeg kan være et frygteligt brokkehoved til tider  Men på det sidste er overskuddet begyndt at vise sig igen - så thanks for noticing 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.