Er jeg ikke lækker? :-) - billedSPAM :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Hasselnødden

Du skal ikke undskylde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

K&S

Maise skriver:

WOW en lækkermås. hvad kamera er de billeder taget med ??

Tak

De er taget med et Nikon D90 med en eller anden speciel linse, jeg ikke lige ved, hvad hedder  det er manden, der er fotonørd...!

Anmeld

20. januar 2011

K&S

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Du skal ikke undskylde

Anmeld

20. januar 2011

Pookie

K&S skriver:

Tusind tak  ja, det er helt vildt - 6 måneder...!

Har I det ellers godt?  Er du startet på job igen?

Og noget nyt om DP´en?  jeg læste dit indlæg tidligere...!

Katja

Vi har det rigtig godt  Er startet på job igen og det er lidt hårdt - men kun fordi jeg savner Jonathan

Fik en god snak med DP og det hjalp. Synes hun er sød og J virker glad for at være der, så det er dejligt - vil bare gerne vide hvad de laver og hvad de har af planer

I ser også ud til at have det dejligt

Knus.

Anmeld

21. januar 2011

K&S

Pookie skriver:

Vi har det rigtig godt  Er startet på job igen og det er lidt hårdt - men kun fordi jeg savner Jonathan

Fik en god snak med DP og det hjalp. Synes hun er sød og J virker glad for at være der, så det er dejligt - vil bare gerne vide hvad de laver og hvad de har af planer

I ser også ud til at have det dejligt

Knus.

Det er skønt at høre...! Og ja, lille babythan skal jo ikke udsættes for DP´ens egne "interesser" - det bør jo være hans behov, der kommer først

Vi har det også dejligt  efter mange måneder med kolik og derfor et meget grædende barn, har vi nu fået lige den dreng, vi havde håbet, vi ville få  Anton er glad HELE tiden - han snakker og griner konstant, så det er fantastisk

Anmeld

24. februar 2011

Loa

Hehe nu faldt jeg lige over din profil i en anden tråd og så dit profil billede, og måtte lige lure på din lille lækre dreng.....

Kan simpelthen ikke huske om jeg har kommenteret i denne tråd før, men nu gør jeg det i hvert fald....

Fårk en lækker lille søn du har.........  Cute cute cute.....

(Isabella er også helt vild med at "spise" toiletrulle-rør........) 

Anmeld

24. februar 2011

K&S

Loa skriver:

Hehe nu faldt jeg lige over din profil i en anden tråd og så dit profil billede, og måtte lige lure på din lille lækre dreng.....

Kan simpelthen ikke huske om jeg har kommenteret i denne tråd før, men nu gør jeg det i hvert fald....

Fårk en lækker lille søn du har.........  Cute cute cute.....

(Isabella er også helt vild med at "spise" toiletrulle-rør........) 

Hehe, tusind tak

Jeg synes jo også bare, han er SÅ SKØN  (og dejlig og lækker og og og og og og.....)

Toiletrulle-rør er fantastiske, de smuldrer bare sindsygt meget, så han endte jo med et helt rør i 1000 dele i munden

Skønt profilbillede, du har - hun ligner en lille gavtyv

Anmeld

24. februar 2011

Loa

K&S skriver:

Hehe, tusind tak

Jeg synes jo også bare, han er SÅ SKØN  (og dejlig og lækker og og og og og og.....)

Toiletrulle-rør er fantastiske, de smuldrer bare sindsygt meget, så han endte jo med et helt rør i 1000 dele i munden

Skønt profilbillede, du har - hun ligner en lille gavtyv

Ha ha ja de bliver taget fra dem ret hurtigt igen  

Hehe tak Hun er en STOR gavtyv

Anmeld

24. februar 2011

Lillefe

K&S skriver:

Nøj, hvor går tiden stærkt...!

Anton er 5½(!!) måned og han er altså bare den mest glade, smilende, snakkende dreng  I LOOOOVE HIM  og så er FARMAND bare den allerbedste lige for tiden...! Så mor smelter jo fuldstændig ved synet af hendes 2 yndlingsmænd

Nu er det laaaang tid siden, jeg sidst har lagt billeder ind af Anton, så bær over med min billedspam spam spam

Men er han ikke bare lækker?

fra en MEGET stolt mor

ej hvor er han skøn han ligner en rigtig Anton

Anmeld

24. februar 2011

K&S

Loa skriver:

Ha ha ja de bliver taget fra dem ret hurtigt igen  

Hehe tak Hun er en STOR gavtyv

Ja, men man skulle tro, jeg havde taget "levebrødet" fra ham - han blev SÅ ulykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.