Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SD21 skriver: Kun hvis hun vil have en elendig karakter - Det oversætter helt hen i vejret !
Kun hvis hun vil have en elendig karakter - Det oversætter helt hen i vejret !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk Jensen skriver: Hehe.. I know... Men til enkle ord er det fint.. Jeg kender ts, og jeg VED at hun ikke vil nøjes med google oversæt..
Hehe.. I know... Men til enkle ord er det fint.. Jeg kender ts, og jeg VED at hun ikke vil nøjes med google oversæt..
Haha Ja okay, så forstår jeg bedre din kommentar
SD21 skriver: Haha Ja okay, så forstår jeg bedre din kommentar
frk Jensen skriver: google oversæt er DIN allerbedste ven...
google oversæt er DIN allerbedste ven...
den oversætter virkelig a hat og briller .. :)
Hehe ... nix sidder med 3 ordbøger og prøver at se klog ud .. ;)
como estas ??
Jannie - elskede spansk i gym, men har desværre glemt det meste
hihi hvor hyggeligt ;P Jeg havde også spansk på A niveau i gymnasiet , og det var faktisk mit yndlingsfag :O Nu hvor jeg tænker over det , kan jeg faktisk en del endnu selvom det er 3 år siden efterhånden...
Hepper på dig
Znuzke skriver: Lukas havde lavet sit sprog om til japansk.... Så jeg måtte på youtube og finde en video så jeg kunne se hvordan jeg fik rettet det tilbage..... De der tegn fatter jeg jo ikke en bjælde af....
Lukas havde lavet sit sprog om til japansk.... Så jeg måtte på youtube og finde en video så jeg kunne se hvordan jeg fik rettet det tilbage..... De der tegn fatter jeg jo ikke en bjælde af....
orv ja...... den var langt værre!!!
CarinaSB skriver: Sidder og laver spansk stil .. for helved et lorte svært sprog .. jeg tror jeg skal søge efter en slave der vil lave mine lektier
Sidder og laver spansk stil .. for helved et lorte svært sprog .. jeg tror jeg skal søge efter en slave der vil lave mine lektier
Uha, jeg kan måske hjælpe dig, hvis det er. Jeg har spansk på A niveau
Dinna88 skriver: Uha, jeg kan måske hjælpe dig, hvis det er. Jeg har spansk på A niveau
uhh .. det ville være dejligt :) Jeg er bare en dør til det .. og jeg har kun på e tror jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128