Ihh gider ikk mere .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

CarinaSB

Sidder og laver spansk stil .. for helved et lorte svært sprog .. jeg tror jeg skal søge efter en slave der vil lave mine lektier 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

CarinaSB skriver:

Sidder og laver spansk stil .. for helved et lorte svært sprog .. jeg tror jeg skal søge efter en slave der vil lave mine lektier 

hi hi.... jeg havde det på B-niveau i gym... men det er ganske begrænset hvad jeg kan huske nu!

Anmeld

16. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Uhhh ja det kan jeg godt huske - afleveringer

Anmeld

16. januar 2011

CarinaSB

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi.... jeg havde det på B-niveau i gym... men det er ganske begrænset hvad jeg kan huske nu!

det er dælme heller ikk meget spansk jeg kan .. Jeg har gået på HGV i 6 mdr nu .. Og 80 % af timer har været aflyst :( Så det er sq ikk meget spansk jeg har lært :(

Anmeld

16. januar 2011

CarinaSB

Jeanne skriver:

Uhhh ja det kan jeg godt huske - afleveringer

Jaaa puhh .. 

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

CarinaSB skriver:

det er dælme heller ikk meget spansk jeg kan .. Jeg har gået på HGV i 6 mdr nu .. Og 80 % af timer har været aflyst Så det er sq ikk meget spansk jeg har lært

ha ha, det vildeste jeg har brugt det til, var min nevø´s Nintendo DSI igår, han skulle spille Garfild og de havde fået valgt spansk som sprog... så nu kunne de ikke ændre til dansk, de anede ikke hvordan.... så kunne jeg huske: Idioma....

Anmeld

16. januar 2011

CarinaSB

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha, det vildeste jeg har brugt det til, var min nevø´s Nintendo DSI igår, han skulle spille Garfild og de havde fået valgt spansk som sprog... så nu kunne de ikke ændre til dansk, de anede ikke hvordan.... så kunne jeg huske: Idioma....

Hehe .. så må du have været dagens helt ;) det er nu meget rart at man lige kan huske en smugle .. :)

Anmeld

16. januar 2011

frk Jensen

CarinaSB skriver:

google oversæt er DIN allerbedste ven...

Anmeld

16. januar 2011

ekzunz

Ni-ko-li-ne skriver:

Lukas havde lavet sit sprog om til japansk.... Så jeg måtte på youtube og finde en video så jeg kunne se hvordan jeg fik rettet det tilbage..... De der tegn fatter jeg jo ikke en bjælde af....

Anmeld

16. januar 2011

SD21

frk Jensen skriver:

google oversæt er DIN allerbedste ven...

Kun hvis hun vil have en elendig karakter - Det oversætter helt hen i vejret !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.