woow svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Jah jeg skal egentlig starte med det på fredag hvor jeg er 10+0 

men jeg har fået afvide af en veninde af det ikke gør noget jeg starter nu. så vil lige have fat på lægen bare lige for at være sikker.

Ja synes da lægen skal afgøre... 

Jeg skal også ringe til lægen imorgen og bestille tid til 1. graviditetsundersøgelse... Har du været afsted? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Ja synes da lægen skal afgøre... 

Jeg skal også ringe til lægen imorgen og bestille tid til 1. graviditetsundersøgelse... Har du været afsted? 

Jah det er jo det men mon ikke jeg skulle få lov..  

Jah jeg var faktisk ret tidligt afsted til 1. læge undersøgelse hehe.. jeg var i 6. uge.. men ellers kunne jeg først komme til ret sent og det ville jeg heller ikke..  og jeg skal på tirsdag til infomøde på syghuset og der skal jeg også have taget blodprøve til doubletesten

Anmeld

16. januar 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

Jah det er jo det men mon ikke jeg skulle få lov..  

Jah jeg var faktisk ret tidligt afsted til 1. læge undersøgelse hehe.. jeg var i 6. uge.. men ellers kunne jeg først komme til ret sent og det ville jeg heller ikke..  og jeg skal på tirsdag til infomøde på syghuset og der skal jeg også have taget blodprøve til doubletesten

Okey... 1. lægebesøg er det med GU? Kan aldrig huske det... 

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Okey... 1. lægebesøg er det med GU? Kan aldrig huske det... 

Det er meget forskelligt fra læge til læge om det er med eller uden GU.. 

Jeg fik lavet en GU med det var kun lige hvor han kiggede på livmoderen og så skulle han jo også mærke om den nu passede i størrelse til hvor langt henne man er.. så det tog 5 min.. hehe

Anmeld

16. januar 2011

betiinsen

åhh det er så irriterende, jeg bøvler meget med det og har gjort det siden uge 8 ca... Har også nogle gange haft det når jeg skulle handle ind osv.. Kan også få det nogle gange om dagen, og har været ved lægen med det nogle gange men de kan ikke finde ud af hvad det er. Jeg er snart i uge 23, og har haft det så sent som igår

Jeg får alt det jern jeg skal have og anden form for vitaminer, så lægen siger det ikke er det.. men synes du skal få det tjekket, og evt. få målt blodtryk og blodprocent..

for de finder ud af hvad det er, for det er ret så irriterende

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

betiinsen skriver:

åhh det er så irriterende, jeg bøvler meget med det og har gjort det siden uge 8 ca... Har også nogle gange haft det når jeg skulle handle ind osv.. Kan også få det nogle gange om dagen, og har været ved lægen med det nogle gange men de kan ikke finde ud af hvad det er. Jeg er snart i uge 23, og har haft det så sent som igår

Jeg får alt det jern jeg skal have og anden form for vitaminer, så lægen siger det ikke er det.. men synes du skal få det tjekket, og evt. få målt blodtryk og blodprocent..

for de finder ud af hvad det er, for det er ret så irriterende

Jah det er ikke særlig sjov. men min plan er også lige at ringe til lægen engang i morgen og lige hører hva han har at sige.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.