woow svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Trine89

Hej med jer. 

Jeg har brug for til tips og tricks. 

Her den anden morgen da jeg jeg var på vej op på arbejdet. jeg fik det lige pludselig rigtig skidt. blev virkelig svimmel og det begyndte at sortne for mine øjne, så jeg sat mig ned på en bænk som var lige i nærheden, og så kunne jeg så sidde der komme til mig selv.. og da jeg er på benene igen går der ikke lang tid inden jeg blev lidt svimmel igen. men sætter mig ned igen og det går i sig selv. og så skal vi (mig og min kæreste, vi arbejder sammen så vi går jo sammen derop) lige forbi bageren og have morgenmad med til fælle morgen mad. og der køber jeg så også noget og drikke. og jah der var så heller ikke mere den dag.. 

i dag da vi så skulle op i Spar for at købe lidt ind til aftensmaden. og det samme sker så igen. jeg måtte ned og sidde 4-5 gange på den lille km der er derop. og jeg fik det også meget skidt inde i butikken og jah det var bare med Hurtigt at få noget i kurven og så ellers bare ud. vi havde så også købt lidt jeg kunne få at drikke da jeg kom ud af butikken.. og jah så kom jeg helt til mig selv igen. og vi kunne gå hjem uden problemer. 

Men jeg syntes der er ret frustrende at jeg ikke kan gå nogen steder uden jeg bliver svimmel. Og nu er det så jeg skal bruge en MASSE gode råd. Hvorfor bliver jeg SÅ svimmel når jeg er ude gå? 

det er ikke fordi jeg ikke får væske nok.. og jeg spiser også som jeg skal. og alt det der hmm det er mærkelig. den måde jeg har på, er lige som den periode hvor min blod procent var lidt for lav. men det er bare sååå længe siden den har været for lav og da jeg var ved 1. læge besøg var den også helt som den skulle være.  

HJÆLP mig . hva kan jeg gøre?? 

Trine - uge 9+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

L.J.L

Trine89 skriver:

Hej med jer. 

Jeg har brug for til tips og tricks. 

Her den anden morgen da jeg jeg var på vej op på arbejdet. jeg fik det lige pludselig rigtig skidt. blev virkelig svimmel og det begyndte at sortne for mine øjne, så jeg sat mig ned på en bænk som var lige i nærheden, og så kunne jeg så sidde der komme til mig selv.. og da jeg er på benene igen går der ikke lang tid inden jeg blev lidt svimmel igen. men sætter mig ned igen og det går i sig selv. og så skal vi (mig og min kæreste, vi arbejder sammen så vi går jo sammen derop) lige forbi bageren og have morgenmad med til fælle morgen mad. og der køber jeg så også noget og drikke. og jah der var så heller ikke mere den dag.. 

i dag da vi så skulle op i Spar for at købe lidt ind til aftensmaden. og det samme sker så igen. jeg måtte ned og sidde 4-5 gange på den lille km der er derop. og jeg fik det også meget skidt inde i butikken og jah det var bare med Hurtigt at få noget i kurven og så ellers bare ud. vi havde så også købt lidt jeg kunne få at drikke da jeg kom ud af butikken.. og jah så kom jeg helt til mig selv igen. og vi kunne gå hjem uden problemer. 

Men jeg syntes der er ret frustrende at jeg ikke kan gå nogen steder uden jeg bliver svimmel. Og nu er det så jeg skal bruge en MASSE gode råd. Hvorfor bliver jeg SÅ svimmel når jeg er ude gå? 

det er ikke fordi jeg ikke får væske nok.. og jeg spiser også som jeg skal. og alt det der hmm det er mærkelig. den måde jeg har på, er lige som den periode hvor min blod procent var lidt for lav. men det er bare sååå længe siden den har været for lav og da jeg var ved 1. læge besøg var den også helt som den skulle være.  

HJÆLP mig . hva kan jeg gøre?? 

Trine - uge 9+2

måske du mangler jern?

Min mor var konstant svimmel og besvimede ofte da hun ventede min søster og jeg. Det var så arveligt, for jeg var også meget svimmel i starten af min graviditet, så jeg måtte supplere med jern ret tidligt i graviteten.

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

op op.. 

ikke nogen som har et godt råd eller to til mig??

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

linselouise skriver:

måske du mangler jern?

Min mor var konstant svimmel og besvimede ofte da hun ventede min søster og jeg. Det var så arveligt, for jeg var også meget svimmel i starten af min graviditet, så jeg måtte supplere med jern ret tidligt i graviteten.

Kunne nok godt tænkes at jeg skal prøve med det..  

Det er jo desværre ikke unormalt at jeg har manglen på jern.

Anmeld

16. januar 2011

Najsen86

har desværre ingen gode råd.. men du må have god bedring

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

Najsen86 skriver:

har desværre ingen gode råd.. men du må have god bedring

Mange tak skal du have  hehe

Anmeld

16. januar 2011

L.J.L

Trine89 skriver:

Kunne nok godt tænkes at jeg skal prøve med det..  

Det er jo desværre ikke unormalt at jeg har manglen på jern.

prøv at ring til din læge i morgen og hør om du må starte på jern nu, mener først det anbefales fra 12 uger, men du kan fortælle at du lider meget af svimmelhed, er næsten sikker på din læge vil sige det samme mht jernmangel. Det er rigtig normalt og mange kvinder oplever at være svimle i starten af graviditeten, så ikke noget du skal være nervøs for

Men det er s.... irriterende!

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

linselouise skriver:

prøv at ring til din læge i morgen og hør om du må starte på jern nu, mener først det anbefales fra 12 uger, men du kan fortælle at du lider meget af svimmelhed, er næsten sikker på din læge vil sige det samme mht jernmangel. Det er rigtig normalt og mange kvinder oplever at være svimle i starten af graviditeten, så ikke noget du skal være nervøs for

Men det er s.... irriterende!

Tak for dit svar. 

Jeg vil lige ringe til lægen for en sikkerheds skyld.. 
men ellers har jeg fundet et papir på at der er fra 10 fulde uger man skal tage jern. og jeg er jo 9+2 nu.. så tror vel ikke det skulle være noget problem at tage jern nu  

Anmeld

16. januar 2011

Mira0911

Hvor er det træls for dig... 

Jeg har haft det et par morgener i denne uge her... Lagde mig bare ned med det samme... Bliver rigtig skidt når det er... 

Mon ikke det Jern mangel? Det er da tid til at du snart skal starte på det? 

Jeg må lige vente nogle uger endnu... 

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Hvor er det træls for dig... 

Jeg har haft det et par morgener i denne uge her... Lagde mig bare ned med det samme... Bliver rigtig skidt når det er... 

Mon ikke det Jern mangel? Det er da tid til at du snart skal starte på det? 

Jeg må lige vente nogle uger endnu... 

Jah jeg skal egentlig starte med det på fredag hvor jeg er 10+0 

men jeg har fået afvide af en veninde af det ikke gør noget jeg starter nu. så vil lige have fat på lægen bare lige for at være sikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.