Hej med jer.
Jeg har brug for til tips og tricks.
Her den anden morgen da jeg jeg var på vej op på arbejdet. jeg fik det lige pludselig rigtig skidt. blev virkelig svimmel og det begyndte at sortne for mine øjne, så jeg sat mig ned på en bænk som var lige i nærheden, og så kunne jeg så sidde der komme til mig selv.. og da jeg er på benene igen går der ikke lang tid inden jeg blev lidt svimmel igen. men sætter mig ned igen og det går i sig selv. og så skal vi (mig og min kæreste, vi arbejder sammen så vi går jo sammen derop) lige forbi bageren og have morgenmad med til fælle morgen mad. og der køber jeg så også noget og drikke. og jah der var så heller ikke mere den dag..
i dag da vi så skulle op i Spar for at købe lidt ind til aftensmaden. og det samme sker så igen. jeg måtte ned og sidde 4-5 gange på den lille km der er derop. og jeg fik det også meget skidt inde i butikken og jah det var bare med Hurtigt at få noget i kurven og så ellers bare ud. vi havde så også købt lidt jeg kunne få at drikke da jeg kom ud af butikken.. og jah så kom jeg helt til mig selv igen. og vi kunne gå hjem uden problemer.
Men jeg syntes der er ret frustrende at jeg ikke kan gå nogen steder uden jeg bliver svimmel. Og nu er det så jeg skal bruge en MASSE gode råd. Hvorfor bliver jeg SÅ svimmel når jeg er ude gå?
det er ikke fordi jeg ikke får væske nok.. og jeg spiser også som jeg skal. og alt det der
hmm det er mærkelig. den måde jeg har på, er lige som den periode hvor min blod procent var lidt for lav. men det er bare sååå længe siden den har været for lav og da jeg var ved 1. læge besøg var den også helt som den skulle være.
HJÆLP mig . hva kan jeg gøre??
Trine - uge 9+2
Anmeld