Hjælp :) Hvilken pusletaske skal jeg købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

AnneL

Karina84 skriver:

Pudsigt du laver sådan et indlæg, for vi har nemlig også bare købt den der følger med barnevognen, og jeg overvejer om vi skal ha fat i en anden. Godt nok er lillemanden ikke kommet endnu og vognen står trygt ude hos babysam lidt endnu (pga overtro fra forældrene).

Så jeg har selv været ved at kigge lidt i dag, og det er dejligt at blive inspireret. Hvilken en har du nu?

He he 

Vi har en Emmaljunga barnevogn - ved ikke om der er forskel på pusletaskerne fra vogn til vogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

AnneL

MosterA skriver:

Ha ha hvor dejligt, du kan jo sige til ham at han ikke bliver den eneste mand med den 

Den hedder Cleo, jeg syntes bare den er SÅ fed! - se  http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/cleo-67/

Det siger jeg videre 

Ved du - eller ved nogle af jer andre med babystroom pusletasker, om der er nogle fysiske butikker der forhandler dem? Det ville være meget rart at se den live inden man købte den.

Anmeld

16. januar 2011

MosterA

AnneL skriver:

Det siger jeg videre 

Ved du - eller ved nogle af jer andre med babystroom pusletasker, om der er nogle fysiske butikker der forhandler dem? Det ville være meget rart at se den live inden man købte den.

Jeg har ikke kunne finde nogle, så jeg følger lige med om der er nogle der ved noget 

Anmeld

16. januar 2011

Karina84

AnneL skriver:

He he 

Vi har en Emmaljunga barnevogn - ved ikke om der er forskel på pusletaskerne fra vogn til vogn?

Sådan en har vi nemlig også købt  Hmm de har andre pusletasker også, men jeg tror det er den samme der hører med til alle vognene  Men ja - jeg tror det er den samme så, så er jeg nok ikke helt galt på den hvis jeg kigger mig lidt om efter et alternativ.

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

Lunae skriver:

Du skal da have en ByStroom pusletaske Jeg har den, som hedder Bea, i sort og jeg er så glad for den

Ved du om der er nogle fysiske butikker der forhandler babystroom pusletasker? Det ville være meget rart at se den live inden man købte den.

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

Nadia&Daniel skriver:

Det har han det fint med - for han ved hvad der er i den plus han kan lide ideen om at jeg kan bruge den, når Laura ikke skal bruge pusletaske mere

Ved du om der er nogle fysiske butikker der forhandler babystroom pusletasker? Det ville være meget rart at se den live inden man købte den.

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

Karina84 skriver:

Sådan en har vi nemlig også købt  Hmm de har andre pusletasker også, men jeg tror det er den samme der hører med til alle vognene  Men ja - jeg tror det er den samme så, så er jeg nok ikke helt galt på den hvis jeg kigger mig lidt om efter et alternativ.

Jeg blev i hvert fald træt af den meget hurtigt, men min søn er også flaske barn, så vi skal have lidt ekstra med hver gang vi skal afsted...

Anmeld

16. januar 2011

Nadia&Daniel

AnneL skriver:

Kære Børn har et stort sortiment

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

Nadia&Daniel skriver:

Kære Børn har et stort sortiment

Jeg må forbi "Kære Børn" Mange tak 

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

meem skriver:

Det er en basson pusletaske... vi har købt den i kære børn i kolding

Der er super god plads i den.. Vores datter bruger den til dagpleje.. der kan nå at lægge 2 x skiftetøj, en masse bleer, overtøj og alt hvad der nu skal med i dagpleje... og så er der to store rum foran, to på siden til sutteflasker udover det kæmpe rum indeni

Denne eller en Babystroom kunne være et emne, begge kan jeg åbenbart se i Kære Børn  Perfekt. Tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.