Hjælp :) Hvilken pusletaske skal jeg købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

AnneL

louiseandersen85 skriver:

Vi har en sort (unisex) til salg med Kaj & Andrea logo.

Der er et stort rum og små lommer til flasker, legetøj, klude mm.

Den ser fin ud, men tror jeg søger noget uden figurer (Kaj og Andrea) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Lunae

AnneL skriver:

Jeg går og fundere over, hvilken pusletaske jeg mon skal købe. Bruger lige pt den, som fugte med barnevognen, men er træt af, at der kun er et stort rum... Kunne godt bruge lidt hjælp fra nogle erfarne brugere 

Kravene er følgende:

- Den skal være stor og rummelig, så der også er plads til noget legetøj mv (så man ikke skal have flere tasker / poser med sig)

- Den skal have flere rum, så det hele ikke bare ligger og roder rundt.

- Den skal være "unisex" så manden ikke bliver  af at gå med den 

- Den må godt være lidt anerledes  men det er ikke det vigtigste...

Den eneste jeg har kunne finde ind til nu er den klassiske fra Gaio og Co, men søster har den samme, og kunne godt frygte, at vi fik snuppet hinandens tasker når vi var til samme selskab 

Nogle som har nogle gode ideer?

Du skal da have en ByStroom pusletaske Jeg har den, som hedder Bea, i sort og jeg er så glad for den

Anmeld

16. januar 2011

meem

AnneL skriver:

Den ville manden ikke blive  af at gå med. Hvad hedder den og hvor meget plads er der i den?

Det er en basson pusletaske... vi har købt den i kære børn i kolding

Der er super god plads i den.. Vores datter bruger den til dagpleje.. der kan nå at lægge 2 x skiftetøj, en masse bleer, overtøj og alt hvad der nu skal med i dagpleje... og så er der to store rum foran, to på siden til sutteflasker udover det kæmpe rum indeni

Anmeld

16. januar 2011

Nadia&Daniel

AnneL skriver:

Den er rigtig fed! Men hvordan har manden det med at have den over skulderen?? 

Det har han det fint med - for han ved hvad der er i den plus han kan lide ideen om at jeg kan bruge den, når Laura ikke skal bruge pusletaske mere

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

Lunae skriver:

Du skal da have en ByStroom pusletaske Jeg har den, som hedder Bea, i sort og jeg er så glad for den

Den er jeg også helt vild med, men det er manden desværre ikke  og han skal trods alt også bruge den i ny og næ 

Anmeld

16. januar 2011

MosterA

AnneL skriver:

ØV, kan ikke se dit billede 

Har lige rettet det - håber du an se det nu 

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

Nadia&Daniel skriver:

Det har han det fint med - for han ved hvad der er i den plus han kan lide ideen om at jeg kan bruge den, når Laura ikke skal bruge pusletaske mere

Ja, det er jo en kæmpe fordel. Den er altså også bare lækker!

Anmeld

16. januar 2011

AnneL

MosterA skriver:

Har lige rettet det - håber du an se det nu 

Nu kan jeg se billedet, den ville han godt kunne gå med til siger han Ved du hvad modellen hedder?

Anmeld

16. januar 2011

Karina84

Pudsigt du laver sådan et indlæg, for vi har nemlig også bare købt den der følger med barnevognen, og jeg overvejer om vi skal ha fat i en anden. Godt nok er lillemanden ikke kommet endnu og vognen står trygt ude hos babysam lidt endnu (pga overtro fra forældrene).

Så jeg har selv været ved at kigge lidt i dag, og det er dejligt at blive inspireret. Hvilken en har du nu?

Anmeld

16. januar 2011

MosterA

AnneL skriver:

Nu kan jeg se billedet, den ville han godt kunne gå med til siger han Ved du hvad modellen hedder?

Ha ha hvor dejligt, du kan jo sige til ham at han ikke bliver den eneste mand med den 

Den hedder Cleo, jeg syntes bare den er SÅ fed! - se  http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/cleo-67/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.