Findusinde skriver:
ORK!! Hvor jeg hader folk som ikke kan aflevere ting tilbage som de har lånt!!! TIlbage i okt lavede jeg 2 kager til en tidligere klassekammerart.. På daværende tidspunkt var hun stadig i min klasse, de blev afleveret på hendes adresse, og med lovning om at jeg nok skulle få mine fade om mandagen i skole... Jeg har GENTAGNE gange skrevet til hende, og ringet.. At jeg skal altså have de fade, og hun har gang på gang lovet at hun nok skulle give dem til en anden fra klassen som så kunne give dem videre til mig.. Men INTET er sket!! Det sidste er at jeg har skrevet til hende på Facebook at jeg skal HA mine fade NU! Og det er hendes problem hvordan jeg får dem... jeg mangler dem ret meget!!
ORK!
øv sådan noget er simpelthen så tarveligt
tror desværre ikke du får dine fade at se mm du tropper op hjemme hos hende, og siger, AFLEVER NU!!!!
Nogle har bare ikke pli hvad sådan noget angår, havde en veninde som fortalte at hun skyldte nogle penge til en tidligere veninde, og havde nogle af hendes film, men nu var de jo ikke veninder mere og så gad hun da ikke aflevere det, det synes jeg bare var så latterligt. gik ikke længe før jeg afsluttede mit venskab til hende, var dog også af mange andre årsager, men sådan noget er så lavt
Synes ikke det er i orden, du hjælper hende, og så hun giver sådan en behandling igen 
Anmeld