For fanden hvor er jeg irriteret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Findusinde

ORK!! Hvor jeg hader folk som ikke kan aflevere ting tilbage som de har lånt!!! TIlbage i okt lavede jeg 2 kager til en tidligere klassekammerart.. På daværende tidspunkt var hun stadig i min klasse, de blev afleveret på hendes adresse, og med lovning om at jeg nok skulle få mine fade om mandagen i skole... Jeg har GENTAGNE gange skrevet til hende, og ringet.. At jeg skal altså have de fade, og hun har gang på gang lovet at hun nok skulle give dem til en anden fra klassen som så kunne give dem videre til mig.. Men INTET er sket!! Det sidste er at jeg har skrevet til hende på Facebook at jeg skal HA mine fade NU! Og det er hendes problem hvordan jeg får dem... jeg mangler dem ret meget!!

ORK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Findusinde

Og det skal lige siges at jeg har set hun har været online gentagne gange siden jeg ahr skrevet derinde.... Hun ignorere mig totalt!!!

Anmeld

16. januar 2011

roenlund

16. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
hvor er det bare træls sådan noget..!
Jeg ser næsten ingen anden udvej, end at du må varsle hende en regning for dine fade..
Eller simpelthen troppe op på hendes adresse..
Surt, men hun virker jo ikk til at have nogen intention om, at give dig dem..

Anmeld

16. januar 2011

Aprilmor11

Findusinde skriver:

ORK!! Hvor jeg hader folk som ikke kan aflevere ting tilbage som de har lånt!!! TIlbage i okt lavede jeg 2 kager til en tidligere klassekammerart.. På daværende tidspunkt var hun stadig i min klasse, de blev afleveret på hendes adresse, og med lovning om at jeg nok skulle få mine fade om mandagen i skole... Jeg har GENTAGNE gange skrevet til hende, og ringet.. At jeg skal altså have de fade, og hun har gang på gang lovet at hun nok skulle give dem til en anden fra klassen som så kunne give dem videre til mig.. Men INTET er sket!! Det sidste er at jeg har skrevet til hende på Facebook at jeg skal HA mine fade NU! Og det er hendes problem hvordan jeg får dem... jeg mangler dem ret meget!!

ORK!

Kender det alt for godt

Min eks er på samme måde, han har stadig ting af mine og han bliver ved med at sige at jeg nok skal få dem, men hver gag vi har en aftale bliver den brudt , han siger så som det sidste at han aflevere det til min storebror ( de er kammerater ) det er heller ikke sket endnu, og det er kun 1 år siden jeg gik fra ham, så du er bestemt ikke den eneste .. Kan sagtens følge dig ..

Anmeld

16. januar 2011

Findusinde

roenlund skriver:

Lige mit ansigtsudtryk!

Anmeld

16. januar 2011

Findusinde

AnjaM skriver:

hvor er det bare træls sådan noget..!
Jeg ser næsten ingen anden udvej, end at du må varsle hende en regning for dine fade..
Eller simpelthen troppe op på hendes adresse..
Surt, men hun virker jo ikk til at have nogen intention om, at give dig dem..

Da hun skulle betale for den ene kage havde hun pludselig ikke pengene og der gik en uge inden de blev sat ind på min konto... Og der varslede jeg også med at hvis de ikke blev betalt troppede jeg op på hendes adresse og ville have noget af hendes med samme værdi.... Det ender også med at jeg blir så skide sur på hende at jeg tropper op på hendes adresse.....

Anmeld

16. januar 2011

Findusinde

Aprilmor11 skriver:

Kender det alt for godt

Min eks er på samme måde, han har stadig ting af mine og han bliver ved med at sige at jeg nok skal få dem, men hver gag vi har en aftale bliver den brudt , han siger så som det sidste at han aflevere det til min storebror ( de er kammerater ) det er heller ikke sket endnu, og det er kun 1 år siden jeg gik fra ham, så du er bestemt ikke den eneste .. Kan sagtens følge dig ..

Ork hvor er det bare irriterende at folk ikke bar ekan aflevere det der ikke er deres...!

Anmeld

17. januar 2011

Aprilmor11

Findusinde skriver:

Ork hvor er det bare irriterende at folk ikke bar ekan aflevere det der ikke er deres...!

Ja, rigtig træls .. Men jeg håber at du får dine fade tilbage

Anmeld

17. januar 2011

SussieThyssen

Findusinde skriver:

ORK!

Sådan noget er bare så tarveligt.
jeg har også mange gange lånt ting ud på den måde og aldrig fået det igen...suk!
Så jeg har efterhånden lært at aflevere den slags ting på fx foliefade/bakker eller i billige plastboxe og sådan noget, hvor det ikke gør spor at man ikke får det igen.
Trøsteknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.