Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Ej hvor gustent... Det er det samme køkken vi har, bare indrettet efter vores rum... Har enda de samme håndtag... gggg... Jeg har bare et doppelt overskab med vitrine låger også...
Ej hvor gustent... Det er det samme køkken vi har, bare indrettet efter vores rum... Har enda de samme håndtag... gggg... Jeg har bare et doppelt overskab med vitrine låger også...
ha ha, hvor sjovt...de bliver altså flotte af at blive malet, de låger... hvor gammelt tror du jeres er..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6800 skriver: her er vores dejlige hth køkken....vi har fået låge på opvasker nu
her er vores dejlige hth køkken....vi har fået låge på opvasker nu
Flot køkken - lige min stil og sådan et vi drømmer om
Vores ikea køkken trænger til udskiftning
15år og det er et HTH køkken... Og meget dyrt... Det er jo lavet af egetræ, lågerne..
Skal nok sætte billeder ind her en af dagene..
Kay skriver: uhhh hada... vores køkken er ikke værd at vise frem... det er lille og dumt... men sådan er det jo tit i en lejlelejlighed
uhhh hada... vores køkken er ikke værd at vise frem... det er lille og dumt... men sådan er det jo tit i en lejlelejlighed
Same same here
ønskebarn74 skriver: 15år og det er et HTH køkken... Og meget dyrt... Det er jo lavet af egetræ, lågerne..
Ok, er det...hold da op..men kvaliteten virker nu også ok...det var bare så mørkt så mørkt...nu er alt bare hvidt i hvidt..så måtte finde noget tapet..
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hvor ER det bare et FEDT køkken!!!
Hvor ER det bare et FEDT køkken!!!
Mange tak
StineL skriver: Her er vores køkken. Det er 3 år gammelt. Vi har selv tegnet det, og har så efterfølgende fået det lavet hos en møbelsnedker
Her er vores køkken. Det er 3 år gammelt. Vi har selv tegnet det, og har så efterfølgende fået det lavet hos en møbelsnedker
Sååå flot! Elsker de rene linier!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128