Jeres køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

merichs

Christina.78 skriver:

Vis mig Jeres køkken !!! Gerne flere billeder og hvilket mærke osv..

Mangler inspiration og ideer, da vi vil igang !!!!

Gider ikke sætte billeder ind af vores, du ved jo hvordan det ser ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Ha ha...se her... men der kommer snart efterbilleder, men det var hvordan det så ud...nu er lågerne malet, der er lavet spisekrog uden overskabe, der skal tapet rundt over køkkenbordet bare 40cm op og rundt i spisekrogen i samme højde og fliser på køkkenbordet.....bliver såååå fint..men her er et før og så lige det tapet der skal op og spisekrogen som den er pt....

Men det er lavet for meget billige penge, lågerne malet af autolakerer, et billigt bord og bænk der er malet og så tapetet der står i 400kr rullen og der går to til, fliser på bordet kostede 800kr.´og er på billedet bare lagt for at give et billede af det..

Så det kan man jo også og jeg er vild med endelig at have fået et hjem med spisekrog..

Er vild med bordplade.... Men er det ikke sindsyg svært at holde rent???

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Er vild med bordplade.... Men er det ikke sindsyg svært at holde rent???

Det er ikke sat på endnu.. men det er gulvfliser, så det er jo noget der kan holde til det hele...og så får det lige noget olie når det trænger...talte med en da jeg købte det, som havde det og hun sagde det var så godt og kunne tåle alt...skulle en flise gå i stykker så er den jo nem at fjerne..

Anmeld

16. januar 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Det er ikke sat på endnu.. men det er gulvfliser, så det er jo noget der kan holde til det hele...og så får det lige noget olie når det trænger...talte med en da jeg købte det, som havde det og hun sagde det var så godt og kunne tåle alt...skulle en flise gå i stykker så er den jo nem at fjerne..

Det er ned i fugerne jeg tænker, men er ikke sikkert det er bøvlet.... Flot er det i hvert fald!

Anmeld

16. januar 2011

StineL

Her er vores køkken. Det er 3 år gammelt. Vi har selv tegnet det, og har så efterfølgende fået det lavet hos en møbelsnedker
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Det er ned i fugerne jeg tænker, men er ikke sikkert det er bøvlet.... Flot er det i hvert fald!

Næ, det kan jo tørres af... tror det ikke, men nu må vi se, det er jo til at skifte hvis det er..

Anmeld

16. januar 2011

Laulund87

Kageteenageren skriver:

Jeg undskylder for at der er lidt rodet..  My bad..

Men vores køkken er jo ved at være ældgammelt efterhånden. 10 år for at være helt præcis. Men det er stadigvæk rigtig flot og funktionsdygtigt.

Selve køkkenet er fra BKN Design.

Ældgammelt ligefrem?

Anmeld

16. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

6800 skriver:

her er vores dejlige hth køkken....vi har fået låge på opvasker nu

Hvor ER det bare et FEDT køkken!!!

Anmeld

16. januar 2011

twinboys

Her er vores køkken ... Det er HTH

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2011

ønskebørn74

Eva. skriver:

Ha ha...se her... men der kommer snart efterbilleder, men det var hvordan det så ud...nu er lågerne malet, der er lavet spisekrog uden overskabe, der skal tapet rundt over køkkenbordet bare 40cm op og rundt i spisekrogen i samme højde og fliser på køkkenbordet.....bliver såååå fint..men her er et før og så lige det tapet der skal op og spisekrogen som den er pt....

Men det er lavet for meget billige penge, lågerne malet af autolakerer, et billigt bord og bænk der er malet og så tapetet der står i 400kr rullen og der går to til, fliser på bordet kostede 800kr.´og er på billedet bare lagt for at give et billede af det..

Så det kan man jo også og jeg er vild med endelig at have fået et hjem med spisekrog..

Ej hvor gustent... Det er det samme køkken vi har, bare indrettet efter vores rum... Har enda de samme håndtag... gggg... Jeg har bare et doppelt overskab med vitrine låger også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.