Alle mine tanker flyver bare rundt i tiden, så nu blir jeg bare nød til at komme af med et par spørgsmål om det der fylder mest.
Vi ønsker at få vores dreng døbt ret tidligt når han kommer til verden i maj. Derfor har vi allerede gået og hyggesnakket lidt om hvordan det hele skal foregå. Vi snakkede om hvem der skulle med - og så kom det problem der giver mig ondt i maven. Skal både min biologiske far og mor med.
De blev skilt da jeg var 6, og det hele var ret voldsomt. Min mor mistede begge sine forældre og blev meget deprimeret. Jeg har før set mine forældre slås og råbe osv. Min mor blev alkoholiker og de skiftedes til at slæbe hinanden i retten og kæmpede meget om mig. De svinede hinanden til og der var virkelig had. Min far flyttede til sjælland (med kvinden han havde været utro med), og min mor blev psykisk syg. Nu måtte mín fars familie - bla. farmor og farfar - slet ikke have kontakt med mig.
Da jeg var 11 blev min mor ramt af 3 hjerneblødninger igennem 1 år. Hun er idag lam og både fysisk og psykisk syg. Derfor har hun tendens til at blive aggresiv (spytte og skrige) efter folk hun ikke kan li.
Min far ser jeg ca. en gang om året, men han snakker slet ikke til mig når vi endelig er i samme lokale til familiearrangementer.
Jeg er så fortvivlet. Jeg vil ikke have min lille drengs fest blir ødelagt pga alt dette! 
Anmeld