Scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

Pia.

Mathilde skriver:

PiaR skriver:

Ja hvis alt går efter bogen så er det kun 2 gange du bliver scannet...

Omkring 11-13 uge og igen omrkring 18-20 uge...

Men som nogen allerede har sagt til dig, så ville jeg klart vælge en 3-4D scanning... Mener det koster omkring 1400 kr i dag ???

Her er Mads i min mave i uge 29

se evt. resten af mine 3D scannings billeder..
http://www.vores-familie.net/3Dscanning.htm

Knus Pia

Wow det er fascinerende!
Det vil jeg helt sikkert overveje, hvis jeg bliver gravid:)

Tak for kigget søde Pia.

(H)Mathilde

Ja det er det helt sikkert, så bare vent til du ligger på briksen og det er JERES barn der er på skærmen og bevæger sig - det er så ubeskriveligt at se og opleve ....

Håber at du meget snart er gravid søde Mathilde... Krydser fingre for dig i hvertfald...

knus fra Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

A.

PiaR skriver:

Mathilde skriver:

PiaR skriver:

Men som nogen allerede har sagt til dig, så ville jeg klart vælge en 3-4D scanning... Mener det koster omkring 1400 kr i dag ???

Knus Pia

Wow det er fascinerende!

Tak for kigget søde Pia.

(H)Mathilde

Ja det er det helt sikkert, så bare vent til du ligger på briksen og det er JERES barn der er på skærmen og bevæger sig - det er så ubeskriveligt at se og opleve ....

Håber at du meget snart er gravid søde Mathilde... Krydser fingre for dig i hvertfald...

knus fra Pia

hopper lige med på den

Anmeld

16. september 2008

lonemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Du vælger selv om du vil scannes men ellers er der nakkefolds scanning omkring uge 13 og misdannels scanning omkring uge 20.

Sådan er det her og hvis der ellers ikke er noget galt bliver du ikke scannet mere.

Joan

Sådan er det også her....bor i Næstved...

Lone

Anmeld

16. september 2008

lonemus

Mathilde skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia

Wow det er fascinerende!

Tak for kigget søde Pia.

(H)Mathilde

Jeg fik lavet min 3D scanning i Nykøbing til kun 700 kr - hos Sydhavslægen

Anmeld

16. september 2008

Pia.

lonemus skriver:

Mathilde skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia

Wow det er fascinerende!

Tak for kigget søde Pia.

(H)Mathilde

Jeg fik lavet min 3D scanning i Nykøbing til kun 700 kr - hos Sydhavslægen

der er jeg også blevet scannet et par gange og han er super sød og billig, meeeen syntes ikke kvaliten er lige så god (jo på de alm. scanninger - 2d) men det er nok bare mig der har været uheldig....

Knus Pia.

Anmeld

28. september 2008

quar20

hej igen... du kan prøve at se under mit foto-album der er fra min 3d skanning i 17uge.. det er vildt så meget man allerede kan se der.. Jeg gav 1200kr for det og hun tog sig rigtig god tid.. så vores lille dreng i næsten 1½time... og vi fik video og billeder med hjem... Det var så godt nok i Hobro.. noget der hedder Gaia graviditetsklinik..

Anmeld

18. februar 2010

Burgit

Hejsa

Nu må jeg lige blande mig lidt her Flere taler om at man endelig skal blive scannet så meget som muligt og endelig også få den der 3D scanning, fordi det er sjovt. Men I skal bare vide at rigtigt mange læger og nogle lande(USA fx) i det hele taget fraråder "scanninger for sjov" såsom 3D scanninger og for hyppige ultralydsscanninger, da man ikke har styr på eventuelle bivirkninger endnu. iIsær 3D frarådes, fordi man får sprøjtet en væske ind og eftersom det jo er unødvendigt, men kun er for sjov.

Læs evt. denne artikel
http://www.dagbladene.dk/index.php?mod=news&area=1&id=63

Så jeg har i hvert fald tænkt mig at holde mig til de 2 nødvendige scanninger, hvis der ikke opstår nogle problemer.

Klem fra den splinternye gravide

Anmeld

18. februar 2010

herlin

Spændende artikel! Tak for den, altid rart at se to sider af en sag.

Anmeld

18. februar 2010

signe117

Burgit skriver:

Hejsa

Nu må jeg lige blande mig lidt her Flere taler om at man endelig skal blive scannet så meget som muligt og endelig også få den der 3D scanning, fordi det er sjovt. Men I skal bare vide at rigtigt mange læger og nogle lande(USA fx) i det hele taget fraråder "scanninger for sjov" såsom 3D scanninger og for hyppige ultralydsscanninger, da man ikke har styr på eventuelle bivirkninger endnu. iIsær 3D frarådes, fordi man får sprøjtet en væske ind og eftersom det jo er unødvendigt, men kun er for sjov.

Læs evt. denne artikel
http://www.dagbladene.dk/index.php?mod=news&area=1&id=63

Så jeg har i hvert fald tænkt mig at holde mig til de 2 nødvendige scanninger, hvis der ikke opstår nogle problemer.

Klem fra den splinternye gravide

Hej,

er nu lige lidt forvirret - får man sprøjtet en væske ind ved 3D-scanning?? det synes jeg ikke jeg har hørt eller læst om... heller ikke på scanningsklinikkens hjemmeside? (har dog kun lige kastet et kort blik på den linkede artikel, men synes da ikke umiddelbart der stod noget om væsker?)

KH Signe

Anmeld

18. februar 2010

bagger26

signe117 skriver:

Hej,

er nu lige lidt forvirret - får man sprøjtet en væske ind ved 3D-scanning?? det synes jeg ikke jeg har hørt eller læst om... heller ikke på scanningsklinikkens hjemmeside? (har dog kun lige kastet et kort blik på den linkede artikel, men synes da ikke umiddelbart der stod noget om væsker?)

KH Signe

Nej du får ikke sprøjtet nogle væsker ind ved en 3D scanning, jeg har fået lavet den ved begge mine graviditeter og har ikke fået sprøjtet noget ind i kroppen. Det foregår på samme måde som ved de alm scanninger på sygehuset, bare det er i 3D også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.