Scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.795 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Mathilde

Hej:)

Min kæreste og mig kom til at snakke om hvornår og hvor tit man bliver scannet... Det må I jo vide;)
Er det forskelligt eller ligger det meget fast?

(H)Mathilde, som er vildt utålmodig:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Joan ( Smallie )

Du vælger selv om du vil scannes men ellers er der nakkefolds scanning omkring uge 13 og misdannels scanning omkring uge 20.

Sådan er det her og hvis der ellers ikke er noget galt bliver du ikke scannet mere.

Joan

Anmeld

16. september 2008

smokie

Hej Mathilde...

Man bliver scannet når man er mellem 11 og 13 uge det hedder en nakkefoldscanning hvor de kan se om dit barn har dawnsyndron også bliver du scannet igen i uge 20 og den hedder en misdannelses scanning hvor de tjekker barnet hele vejen igennem håber det var svar nok...

Knus Nadia

Anmeld

16. september 2008

Mathilde

Mange tak for svar:)

Jeg troede faktisk man blev scannet oftere... Så havde min kæreste sgu ret:$

(H)Mathilde

Anmeld

16. september 2008

A.

Mathilde skriver:

Mange tak for svar:)

Jeg troede faktisk man blev scannet oftere... Så havde min kæreste sgu ret:$

(H)Mathilde

nej desværre og jeg synes at det er for dårligt..men jeg vil anbefale at i får lavet en 3D scanning....jeg var så heldig at jeg blev scannet lidt mere ofte..men ellers er det kun 2 gange

Anmeld

16. september 2008

SaNiNa

Ja en 3D sacnning er bare for vild... min veninden fik lavet en... de betalte osse for at få lavet flere scaninger for at se hvordan den lille blev større...

Anmeld

16. september 2008

quar20

Eks. min situation. jeg har mistet 2 gange tidligere, og derfor er jeg blevet skannet enorm mange gange.. Jeg fandt faktisk ud af jeg var gravid ved en skanning i 6 uge :P så blev jeg skannet igen i 7uge, så 8 uge, 9 uge og 11 uge og 13 uge, og igen ved 15 uge, og skal idag hvor jeg er 19 uger henne..! også igen når jeg er 20 uger henne..! Derefter bliver jeg skannet hver 3 uge gennem hele graviditeten, både for at berolige mig og får at sikre at alt er ok...! Men normalt er det kun 2 gange du blir skannet også selvf. hvis der opstår et problem eller nogle mistanker om et dannende problem..! Kan klart anbefale 3D skanning.. Fik vi da jeg var i 17uge, og det er bare fantastisk, selvom man ikke kan se så vildt meget i uge 17..

Anmeld

16. september 2008

Pia.

Ja hvis alt går efter bogen så er det kun 2 gange du bliver scannet...

Omkring 11-13 uge og igen omrkring 18-20 uge...

Men som nogen allerede har sagt til dig, så ville jeg klart vælge en 3-4D scanning... Mener det koster omkring 1400 kr i dag ???

Her er Mads i min mave i uge 29

se evt. resten af mine 3D scannings billeder..
http://www.vores-familie.net/3Dscanning.htm

Knus Pia

Anmeld

16. september 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Ja hvis alt går efter bogen så er det kun 2 gange du bliver scannet...

Omkring 11-13 uge og igen omrkring 18-20 uge...

Men som nogen allerede har sagt til dig, så ville jeg klart vælge en 3-4D scanning... Mener det koster omkring 1400 kr i dag ???

Her er Mads i min mave i uge 29

se evt. resten af mine 3D scannings billeder..
http://www.vores-familie.net/3Dscanning.htm

Knus Pia

Wow det er fascinerende!
Det vil jeg helt sikkert overveje, hvis jeg bliver gravid:)

Tak for kigget søde Pia.

(H)Mathilde

Anmeld

16. september 2008

A.

3d scanning

MD SCANNING

NF SCANNING

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.