plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Charlotte Wberg skriver:

Jeg begyndte at lægge mærke til mine plukveer i uge 38+3 og i uge 40 begyndte de at spænde mere til, lidt ømt/ondt agtigt og jeg tænkte bare Yes, nu er det snart... men de vil slet ikke udvikle sig  Jeg er stadig alt for fokuseret til at det kan være begyndende veer... øv øv øv...

Er nu i 41+2

held og lykke til dig, må håbe der snart sker noget så  ikke sjovt bare at gå og vente når man er over tid.. krydser fingre for der snart sker noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Man har plukkeveer gennem hele graviditeten og også en smule, når man ikke er gravid. Der er livmoderen bare så lille, at man ikek kan mærke det.

De fleste skulle først opleve at mærke plukkeveerne fra uge 20, og nogle oplever, at de tager til i antal efterhånden, som fødslen nærmer sig. Nogle mærker slet ikke noget til plukkeveerne før få uger/måneder før fødslen, og andre mærker dem slet ikke.

Det er meget normalt og ganske ufarligt, så længe man ikke har for mange af dem eller de er regelmæssige eller gør ondt, da de så kan modne livmoderen for meget og blødgøre livmoderhalsen, hvilket så kan føre til for tidlig fødsel

tusind tak for det, det var noget info. jeg kunne bruge  tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.