plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Anonym trådstarter

Er nu i uge 35 og er begyndt at få plukveer.. er det for tidligt? eller nogle der også har dem så tidligt eller har haft dem tidligt? 

syntes tiden er fløjet afsted   og så der alligevel 5 uger til min termin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Missi

Ved ikke omdet er normalt - men jeg har haft rigtig mange plukveer siden uge 34 og nu er jeg 38+4 og de er taget meget til og mere kraftige, tror hele tiden jeg snart skal føde GG

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Ved ikke omdet er normalt - men jeg har haft rigtig mange plukveer siden uge 34 og nu er jeg 38+4 og de er taget meget til og mere kraftige, tror hele tiden jeg snart skal føde GG

mine er dog ikke taget så meget til endnu 

men held og lykke til dig og håber det kommer til at gå godt.. sender dig et varmt held og lykke kram 

Anmeld

16. januar 2011

Low

Jeg fik plukveer fra uge 17 ca . Nogle mærker dem aldrig, nogle tidligt og nogle sent . Men de må ikke gøre ondt

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Low skriver:

Jeg fik plukveer fra uge 17 ca . Nogle mærker dem aldrig, nogle tidligt og nogle sent . Men de må ikke gøre ondt

okay ja det var tidligt  vil nu heller ikke sige de gør ondt, måske mere irritabelt, når man ikke er vandt til det heller 

Anmeld

16. januar 2011

Low

Anonym skriver:

okay ja det var tidligt  vil nu heller ikke sige de gør ondt, måske mere irritabelt, når man ikke er vandt til det heller 

Det kan jeg godt forstå . Jeg synes også de var ubehalige

Anmeld

16. januar 2011

mortil4dejligepiger

Jeg er i uge 26 nu og har haft plukveer et par uger. Det er helt normalt og behøver bestemt ikke betyde snarlig fødsel. Det er en af måderne kroppen forbereder/øver sig på

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

mortil3dejligepiger skriver:

Jeg er i uge 26 nu og har haft plukveer et par uger. Det er helt normalt og behøver bestemt ikke betyde snarlig fødsel. Det er en af måderne kroppen forbereder/øver sig på

okay mange tak for det  det hjælper lidt man har det for andre kvindelige, jeg var til 3 grav. igår hos lægen og var inde ved en mand jeg spurgte ham til plukveer men han kunne ikke fortælle særlig meget om det, af det jeg havde brug for at vide, så det godt man kan få hjælp her inde 

Anmeld

16. januar 2011

JustMe

Man har plukkeveer gennem hele graviditeten og også en smule, når man ikke er gravid. Der er livmoderen bare så lille, at man ikek kan mærke det.

De fleste skulle først opleve at mærke plukkeveerne fra uge 20, og nogle oplever, at de tager til i antal efterhånden, som fødslen nærmer sig. Nogle mærker slet ikke noget til plukkeveerne før få uger/måneder før fødslen, og andre mærker dem slet ikke.

Det er meget normalt og ganske ufarligt, så længe man ikke har for mange af dem eller de er regelmæssige eller gør ondt, da de så kan modne livmoderen for meget og blødgøre livmoderhalsen, hvilket så kan føre til for tidlig fødsel

Anmeld

17. januar 2011

Charlotte Wberg

Jeg begyndte at lægge mærke til mine plukveer i uge 38+3 og i uge 40 begyndte de at spænde mere til, lidt ømt/ondt agtigt og jeg tænkte bare Yes, nu er det snart... men de vil slet ikke udvikle sig  Jeg er stadig alt for fokuseret til at det kan være begyndende veer... øv øv øv...

Er nu i 41+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.