Til bryllup 14 dage efter fødsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

mortil4dejligepiger

Tak - I har ret. Det skal nok gå. Jeg må bruge ugerne op til fødsel og lidt tid efter til at finde den rigtige kjole. Ellers må jeg placere baby en en slynge der hænger godt nede foran maven .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Kløver

mortil3dejligepiger skriver:

Vi har lige fået invitation til bryllup - 3. invitation til bryllup til sommer. De to andre ligger i juli og august - med dette ligger i maj 14 dage efter min termin!

Jeg tænker straks over hvilken tøjkrise, jeg kommer til at stå med. Og hvor skidt jeg med 100% garanti vil have det med mig selv, når vi skal til fint bryllup 14 dage efter fødsel, hvor jeg helt sikkert ligner en ret gravid stadigvæk .

Der burde altså være forbud mod at lægge bryllupper så tæt på gæsternes termin!

Jeg er sikker på du nok skal finde en flot kjole at ta på, du kan jo tage en løsere kjole på, feks har de nogle super flotte modeller ved mamalicious hvor man sagtens kan bruge dem selvom man ikke er gravid, og hvor de falde pænt, selvom man ikke er gravid, og skjuler også maven, så man ser flot ud

håber du finder noget brugbart, og i får en super dejlig aften

Anmeld

19. januar 2011

mortil4dejligepiger

Maja84 skriver:

Jeg er sikker på du nok skal finde en flot kjole at ta på, du kan jo tage en løsere kjole på, feks har de nogle super flotte modeller ved mamalicious hvor man sagtens kan bruge dem selvom man ikke er gravid, og hvor de falde pænt, selvom man ikke er gravid, og skjuler også maven, så man ser flot ud

håber du finder noget brugbart, og i får en super dejlig aften

Tak - hvor er du sød . Satser på at finde noget, der er okay  Eeeelsker bryllupper - så det skal nok blive en hyggelig dag

Anmeld

19. januar 2011

Kløver

Tak - hvor er du sød . Satser på at finde noget, der er okay  Eeeelsker bryllupper - så det skal nok blive en hyggelig dag

Ja er da sikker på det hele nok skal gå

ellers tager du bare den lille på armen, og så er der ingen som lægger mærke til hverken mave eller noget andet, småbørn plejer at have den effekt ligefør du sikkert kunne komme ubemærket i løst joggintøj

Anmeld

19. januar 2011

Zafir

Vi var til bryllup med Frigg da hun var 11 dage Det gik rigtig godt.

VI havde slyngevuggen med og puttede hende i den.

Vi havde aftalt at vi ville sige om vi kunne komme,  når vi så hvornår vi havde født og om jeg kunne overskue det.

Vi var rigtig glade for at have taget med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.