Til bryllup 14 dage efter fødsel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

mortil4dejligepiger

Vi har lige fået invitation til bryllup - 3. invitation til bryllup til sommer. De to andre ligger i juli og august - med dette ligger i maj 14 dage efter min termin!

Jeg tænker straks over hvilken tøjkrise, jeg kommer til at stå med. Og hvor skidt jeg med 100% garanti vil have det med mig selv, når vi skal til fint bryllup 14 dage efter fødsel, hvor jeg helt sikkert ligner en ret gravid stadigvæk .

Der burde altså være forbud mod at lægge bryllupper så tæt på gæsternes termin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

Vi har lige fået invitation til bryllup - 3. invitation til bryllup til sommer. De to andre ligger i juli og august - med dette ligger i maj 14 dage efter min termin!

Jeg tænker straks over hvilken tøjkrise, jeg kommer til at stå med. Og hvor skidt jeg med 100% garanti vil have det med mig selv, når vi skal til fint bryllup 14 dage efter fødsel, hvor jeg helt sikkert ligner en ret gravid stadigvæk .

Mon ikke det bliver det mindste..

Anmeld

16. januar 2011

Smølf

Jeg var til bryllup hhv 9 og 16 dage efter min fødsel i sommers det gik fint! Jeg havde en løs kjole på, som jeg i øvrigt også havde på til et andet bryllup, mens jeg var højgravid... Du kan se et billede i en salgsannonce, jeg har lagt ind, hvis du vil have lidt ideer til hvad du kan have på...Kh smølf

Anmeld

16. januar 2011

mortil4dejligepiger

Ha,-ha, ja, der er jo også det. Man bløder stadig på det tidspunkt og har sikkert meget ømme brystvorter etc. My God!

Jeg tror nu nok, jeg vil kunne finde overskuddet. Ja, man ved det selvfølgelig ikke før, man ved hvilket barn det er, der kommer. Men det er måske en fordel, at det ikke er første barn, så jeg nogenlunde ved, hvordan det er, at have et lille barn.

Måske man skulle finde et telt på udsalg at tage på!  Jeg tror det bliver et "fint bryllup" hvor det er meget pænt tøj, man skal have på. Jeg håber, jeg kan finde en ok sommerkjole at iføre mig...

Anmeld

16. januar 2011

-Sigrid-

Først er det da dejlig at dine venner/familie bliver gift, det er da kun godt

Altså... Hvis det er en tøjkrise du er bange for, og regner med at ligne en ballon uanset om du har født eller ej, så er det jo egentlig ikke negativt. Hvis du ikke har født, syntes folk at det er fantastisk at du går rundt med at lille menneske i dig, og hvis du har født, vil folk jo kigge meget mere på barnet end på dig - hvis du altså må få barnet med. Jeg har ikke selv nogensinde været højgravid, men tror kun du får positiv opmærksomhed for det, og når det nu er sommer, kan en kjole jo nemt gå (: 

Anmeld

16. januar 2011

mortil4dejligepiger

Smølf skriver:

Jeg var til bryllup hhv 9 og 16 dage efter min fødsel i sommers det gik fint! Jeg havde en løs kjole på, som jeg i øvrigt også havde på til et andet bryllup, mens jeg var højgravid... Du kan se et billede i en salgsannonce, jeg har lagt ind, hvis du vil have lidt ideer til hvad du kan have på...Kh smølf

Hvor ser du godt ud! Både før og efter fødsel!

Havde jeg bare så gode stænger som dig, ville det være super. Men jeg skal helt sikkert have noget, der dækker knæene. Er velsignet med dumme, store knæ - desværre.
Din mave ser også ud som om, den er faldet meget hurtigt? Jeg har en idé om, at den falder lngsommer og langsommere for hvert barn man får? Men jeg håber og krydser fingre - og så tager jeg til bryllup med en lækker, lille pige!

Anmeld

16. januar 2011

ønskebørn74

Smølf skriver:

Hold op den er smuk... Hvor har du fået fat i den henne.. small er alt for lille til min venninde...

Anmeld

16. januar 2011

Smølf

ønskebarn74 skriver:

Hold op den er smuk... Hvor har du fået fat i den henne.. small er alt for lille til min venninde...

Den er fra philosophy blues original, men stor i størrelsen -når jeg nu kunne være højgravid i den;-)Håber din veninde finder noget:-)

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

mortil3dejligepiger skriver:

LOL, du må jo bare se at vælge dig en sød kjole med lidt vidde i eller noget tøj, der ikke sidder alt for tæt, så går det nok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Strack

Jeg var til bryllup da min datter var 5 dage gammel og det gik super fint var endda på dansegulvet også

Tag det hele afslappet og bare tænk på de med garanti er ligeglade med din påklædning bare du kommer

pøj pøj med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.