Ang bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Eva. skriver:

Hvorfor ville du så vække hende?

Bare af med den og måske der kommer enkelte uheld men det kan de jo få også når de er meget ældre..

Ja det ved jeg egentlig heller ikke.

jeg må nok indse at hendes bleer synger på sidste vers.. Det gør hende bare til en ekstremt stor pige synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

DatterMalou skriver:

Ja det ved jeg egentlig heller ikke.

jeg må nok indse at hendes bleer synger på sidste vers.. Det gør hende bare til en ekstremt stor pige synes jeg.

Åh... det var moderen der ikke kunne slippe... ja, det går stærkt...jeg har lige snakket med min sæn om hvordan han kan begynde at barbere sig... hvor gammel føler jeg mig lige, men de bliver ikke mindre dejlige med alderen..

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

DatterMalou skriver:

Jeg har aldrig rigtig hørt om at de kan/kunne smide den så hurtigt, så jeg fik nærmest et chok da hun ikke ville have den på. Men jeg måtte jo gribe bolden når nu hun kastede den så fint op.. Der har i gennemsnittet kun været 1 uheld om mdr, i ca 3-4 mdr. Hvis der en sjælden gang har været et er det fordi DPmor ikke rigtig tror på hun har smidt den, eller at hun er for langom.. Hmm.

Det er da også super flot.

Jeg har det sådan at man ikke skal presse børn til noget de ikke er klar til.

Der er sket rigtig meget i min søns liv de sidste 4 måneder; han er blevet storebror, hans far og jeg er gået fra hinanden, han er startet i børnehave og vi er flyttet til en ny lejlighed. Derfor tror jeg også at han er gået lidt "tilbage" i forhold til hans alder. Plus han er en dreng som er lidt sløvere i betrækket som regel  -Og så er det vinter, det har altså også lidt at sige, tror jeg.

Håber og satser på at han smider den til sommer 

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Eva. skriver:

Åh... det var moderen der ikke kunne slippe... ja, det går stærkt...jeg har lige snakket med min sæn om hvordan han kan begynde at barbere sig... hvor gammel føler jeg mig lige, men de bliver ikke mindre dejlige med alderen..

Haha nej det er nok mere mig der ikke kan slippe..

Se det er sådan noget man nogengange (u)bevist kommer til og undgå, simpelthen fordi man tænker "ej det er de ikke gamle nok til endnu".

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

DatterMalou skriver:

Haha nej det er nok mere mig der ikke kan slippe..

Se det er sådan noget man nogengange (u)bevist kommer til og undgå, simpelthen fordi man tænker "ej det er de ikke gamle nok til endnu".

Ja, det er det nok..

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

MatildeS skriver:

Det er da også super flot.

Jeg har det sådan at man ikke skal presse børn til noget de ikke er klar til.

Der er sket rigtig meget i min søns liv de sidste 4 måneder; han er blevet storebror, hans far og jeg er gået fra hinanden, han er startet i børnehave og vi er flyttet til en ny lejlighed. Derfor tror jeg også at han er gået lidt "tilbage" i forhold til hans alder. Plus han er en dreng som er lidt sløvere i betrækket som regel  -Og så er det vinter, det har altså også lidt at sige, tror jeg.

Håber og satser på at han smider den til sommer 

Ja drenge plejer som regl og være lidt langsommere.. Men jeg krydser da findre for at han smider den til sommer..

Min datter hun satte alt på standby for og smide den, så hendes interesse for brandbiler, politibiler osv + for at spille fodbold var ikke eksisterende. Det resulterede i at hendes DPmor sagde at hun var tilbage i udvikling, men jeg mener nu bare at hvis hun da ikke er interesserede i det, kan de da ikke tvinge hende. Det siger hende vitterligt INTET. Mors pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.