Ang bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Min datter på 2½ har sådan sin 2 års fødselsdag ikke villet bære ble til daglig, nu vil hun heller ikke have den på til middag når hun skal sove.. I dag er så anden dag i træk hun ikke har ble på.

Om natten tisser hun slet heller ikke. Jeg forstår ikke hun er blevet så stor. Men jeg er sgu da stolt..

Blot et blære indlæg herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

Min datter på 2½ har sådan sin 2 års fødselsdag ikke villet bære ble til daglig, nu vil hun heller ikke have den på til middag når hun skal sove.. I dag er så anden dag i træk hun ikke har ble på.

Om natten tisser hun slet heller ikke. Jeg forstår ikke hun er blevet så stor. Men jeg er sgu da stolt..

Blot et blære indlæg herfra..

Men så skal hun vel heller ikke have den på.. mine var omkring 2 år, de to af dem og jeg tror langt de fleste børn kan blive renlig omkring 2 år....

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

Flot!

Min søn på 3 år og 1 måned vil ikke NÆRME sig toilettet, overhovedet! 

Jeg tror der går rigtig rigtig længe før han bliver renlig, desværre 

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Eva. skriver:

Men så skal hun vel heller ikke have den på.. mine var omkring 2 år, de to af dem og jeg tror langt de fleste børn kan blive renlig omkring 2 år....

Nej det skal hun ikke, for jeg beder hende om og gå på WC før puttetid.. Men jeg ved ikke om natten, måske jeg kan vække hende inden jeg går i seng og sige hun skal en tur på WC?

Ja, der er i hvert fald mange der har mulighed for det..

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

MatildeS skriver:

Flot!

Min søn på 3 år og 1 måned vil ikke NÆRME sig toilettet, overhovedet! 

Jeg tror der går rigtig rigtig længe før han bliver renlig, desværre 

Det er vildt at det kan være så forskelligt..

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

DatterMalou skriver:

Nej det skal hun ikke, for jeg beder hende om og gå på WC før puttetid.. Men jeg ved ikke om natten, måske jeg kan vække hende inden jeg går i seng og sige hun skal en tur på WC?

Ja, der er i hvert fald mange der har mulighed for det..

Jeg er af den holdning at kan de ikke holde sig en hel nat så skal de have ble på...det der med at vække mener jeg ikke er godt for barnet og kun et tegn på hun ikke er renlig om natten endnu..jeg har ikke brugt det med mine, men har lagt tisseunderlag under..

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

DatterMalou skriver:

Det er vildt at det kan være så forskelligt..

Ja!

Jeg tror bestemt ikke det er størstedelen af 2årige der bare sådan lige kan smide bleen. Det er i hvert fald ikke det billede jeg har set i vuggestuer og bekendtskaber 

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Eva. skriver:

Jeg er af den holdning at kan de ikke holde sig en hel nat så skal de have ble på...det der med at vække mener jeg ikke er godt for barnet og kun et tegn på hun ikke er renlig om natten endnu..jeg har ikke brugt det med mine, men har lagt tisseunderlag under..

Hendes bleer har ej heller været våde nu i omkring 14 dage, og under lagnet ligger og sådan et vådliggerlagn. Så et eller andet sted er hun jo parart.. Tænker jeg i hvert fald.

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

DatterMalou skriver:

Hendes bleer har ej heller været våde nu i omkring 14 dage, og under lagnet ligger og sådan et vådliggerlagn. Så et eller andet sted er hun jo parart.. Tænker jeg i hvert fald.

Hvorfor ville du så vække hende?

Bare af med den og måske der kommer enkelte uheld men det kan de jo få også når de er meget ældre..

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

MatildeS skriver:

Ja!

Jeg tror bestemt ikke det er størstedelen af 2årige der bare sådan lige kan smide bleen. Det er i hvert fald ikke det billede jeg har set i vuggestuer og bekendtskaber 

Jeg har aldrig rigtig hørt om at de kan/kunne smide den så hurtigt, så jeg fik nærmest et chok da hun ikke ville have den på. Men jeg måtte jo gribe bolden når nu hun kastede den så fint op.. Der har i gennemsnittet kun været 1 uheld om mdr, i ca 3-4 mdr. Hvis der en sjælden gang har været et er det fordi DPmor ikke rigtig tror på hun har smidt den, eller at hun er for langom.. Hmm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.