Er jeg for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

afrobabies

lillepuller skriver:

familien holder ham når vi besøger dem og der er jeg ligeglad .. men når vi er på besøg hos venner og der er mange andre fremmede med også så bliver jeg mærkelig når de alle vil holde ham og give ham rundt i rækken ... vi var til min søsters fest igår der var 200 folk med og der ville alle mulige tage ham fra mig men jeg holdt ham tæt på mig .. og der var højt live musik så var meget bange for han ville få det skidt med så mange folk og musikken .

Ej, jeg kan også godt forstå når der er så mange, som vil holde ham, så ville jeg nok også synes at det ville være irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Mullebergen

Jeg har aldrig haft det sådan, så jeg kan ikke nikke genkendende til det. Folk må gerne holde mine børn og hvis de skriger utrøsteligt, tager jeg selvfølgelig over -Også for den der holder barnet's skyld 

Hjalte elskede at gå fra arm til arm og se forskellige ansigter da han var baby -Og det er selvom han er født for tidligt 

Kamille er lidt mere følsom og morsyg og NØJ jeg synes det er irriterende til tider. Når jeg har gæster NYDER jeg at folk vil holde hende, så jeg kan få tid til at lave andet end altid at have en baby på armen 

Jeg synes man gør sine børn en kæmpe bjørnetjeneste ved at holde dem tæt ind til sig.

Anmeld

16. januar 2011

dollygirl

DatterMalou skriver:

Min datter er født 5 uger for tidligt, og var temmelig følsom over for andre mennesker.. Så hvis vi var til fødselsdag med familie, så var det kun mine søskende og forældre der holdte, i hvert fad til og starte med. Jeg sagde også tit til og starte med at de ikke skule give hende videre.. Det der skete var at hvis for mange holdte hende, blev hun helt stille, ville ikke spise eller sove. Og når vi så kom hjem ked hun hele tiden. Så derfor havde min familie forståelse for det til og starte med..

e havde ikke hørt noget sted at det skulle være sådan, det var bare en følelse jeg havde i kroppen. Min familie forstod det ikke i starten, men kan nu se effekten hvor hun er 2 ½ og "selv bestemmer" hvem hun vil være ved og snakke med.

ja jeg sku hører om det normalt det jeg gør .. for nogle gange sover han slet ikk om natten når vi kommer hjem fra fest hvis mange har snakket til ham og holdt

Anmeld

16. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

lillepuller skriver:

ja jeg sku hører om det normalt det jeg gør .. for nogle gange sover han slet ikk om natten når vi kommer hjem fra fest hvis mange har snakket til ham og holdt

Det var som bare for og sige at der er andre der gør som du.

Anmeld

16. januar 2011

Molly8

Jeg tænker, det er vigtigt at mærke efter, hvordan barnet har det og hvordan man selv har det og herefter melde klart ud med et roligt smil på læben. Man behøver jo ikke give nogen forklaring, bare fortælle, hvordan man gerne vil have det. Jeg tænker problemerne opstår, når man lader egne grænser overskride, hvorefter man ikke kan undgå at vise mishag på den ene eller anden måde. Det kræver selvfølgelig sin kvinde at melde klart ud, men overskuddet må alligevel være lidt større, når man står ved sig selv..

Tanker fra Molly

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

lillepuller skriver:

jeg føler fremmede og familie  synes jeg er irriterende ..

hver gang vi er til familie tamtam eller til en bekendts fest og den lille på 2 månder er med så er alle over ham og vil holde ham og alt muligt .. men jeg bliver meget overbeskyttet og  hønemor agtig .. jeg holder ham tæt på mig og kigger irriteret på folk og trækker ham væk  så snart  folk kommer tæt på . ..

jeg nyder  slet ikk festen foor tænker på om den lille har det godt og om den person der holder hende , gør det nu rigtigt ...

hjælp.

Øhh er det en søn eller datter du har? for du skriver nemlig både hende og ham om babyen  men du er i din goderet til at sige nej til folk, jeg havde personligt valgt at blive væk fra en fest med 200 gæster som jeg synes er VOLDSOMT mange og live musik

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

lillepuller skriver:

Høn er kun 2 måneder det er vel begrænset hvor mange fester i har været til på den tid

Anmeld

16. januar 2011

dollygirl

Albertesmor skriver:

Øhh er det en søn eller datter du har? for du skriver nemlig både hende og ham om babyen  men du er i din goderet til at sige nej til folk, jeg havde personligt valgt at blive væk fra en fest med 200 gæster som jeg synes er VOLDSOMT mange og live musik

det er en søn vi har .. ups heh ..

Anmeld

16. januar 2011

2721

Så ville din familie hade mig. Men vi tager ikke til fester med mere. Men vores søn har også STORE problemer med stimuli og "fremmede" og det har han haft siden han blevfødt. Mærk efter i dig selv og i dit barn. Han er ikke en vandrepokal som en anden skriver. Vi er alle forskellige og vi skal gøre det der er bedst for os. Han er ikke deres søn men din og du er i din fulde ret til pænt at afslå.

Anmeld

16. januar 2011

dollygirl

Puslingen skriver:

Så ville din familie hade mig. Men vi tager ikke til fester med mere. Men vores søn har også STORE problemer med stimuli og "fremmede" og det har han haft siden han blevfødt. Mærk efter i dig selv og i dit barn. Han er ikke en vandrepokal som en anden skriver. Vi er alle forskellige og vi skal gøre det der er bedst for os. Han er ikke deres søn men din og du er i din fulde ret til pænt at afslå.

ja det rigtigt men er bange for at folk snakker bag min ryg om at jeg er en grådig kvinde når det gælder min søn ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.