lonemus skriver:
Det eneste jeg ved man skal passe på med er jern, det kan kroppen vist ikke selv skille sig af med igen!
Men hvad er det der eskimo-kids for noget - en vitaminpille??
Jeg har også overvejet at give mine BioStrath....jeg er bare lidt bange for, hvad det helt præcist er for noget der er puttet i flasken......!
Jeg tager selv Echinaforce-dråber, når jeg bliver meget forkølet, hvilket jeg syntes hjælper. Det trækker forkølelsen ud.
Så vidt jeg har forstået er BioStrath noget forebyggende....!
Men jo, det kunne da være dejligt at slippe for alle de forkølelser. Men hvad sker der så med børns immunforsvar, hvis man forhindrer alle sygdommene...bliver det udviklet rigtigt alligevel??
Ja, undskyld jeg måske spørger lidt dumt, men jeg ved det ikke og har længe overvejet BioStraht, men tør så ikke.
Vores børn får kun 1 vitaminpille.
Lone
Eskimo-3 Kids - det intelligente kosttilskud
Eskimo-3 Kids er et nyudviklet kosttilskud, som er sammensat af en blanding af 5 vigtige indholdsstoffer der har stor betydning for børns vækst.
Omega-3 fedtsyrer i form af naturlig, frisk og stabil fiskeolie. Fiskeolien i Eskimo-3 Kids er ikke kemisk koncentreret. Den er stabil, hvilket betyder at de naturlige antioxidanter - som går tabt under rensningen af fiskeolien for miljøgifte - tilsættes igen, så fiskeolien ikke harskner, hverken i eller uden for kroppen. Dette har stor betydning for effekten.
Omega-3 fedtsyrerne i Eskimo-3 Kids har, som følge af den høje stabilitet, en bedre effekt på koncentrationen af den vigtige fedtsyre DHA i hjernen og påvirker det enzymsystem som har betydning for indlæringen.
Eskimo-3 Kids er renset for tungmetaller og pesticider.
Omega-6 fedtsyrerne er også vigtige for kroppens funktion under barnets vækst. Omega-6 fedtsyrerne omdannes i kroppen til arakidonsyre, som har stor betydning for hjernens funktion.
Omega-9 fedtsyrer beskytter kroppens celler mod frie radikaler.
Forholdet mellem de forskellige fedtsyrer er nøje afbalanceret.
D-vitamin er nødvendig for en normal knogleudvikling i opvæksten.
E-vitamin er en af de vigtigste antioxidanter som beskytter olierne mod harskning og kroppens celler mod frie radikaler.
Fra 1år...
Majbritt