Biostrath

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.838 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. september 2008

Susan1978

Hejsa er der nogen der giver de små det? eller evt selv tager det? Jeg har hørt det skulle være godt! Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal give det. Det siges at smage lidt grimt.. (?) Jeg har en flaske stående derhjemme og overvejer at sætte mig selv og ungerne på en kur, så vi måske kan komme gennem vinteren uden for mange sygdomme. Susan simpelthen så snothamrende forkølet. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Pia.

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Hejsa er der nogen der giver de små det? eller evt selv tager det? Jeg har hørt det skulle være godt! Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal give det. Det siges at smage lidt grimt.. (?) Jeg har en flaske stående derhjemme og overvejer at sætte mig selv og ungerne på en kur, så vi måske kan komme gennem vinteren uden for mange sygdomme. Susan simpelthen så snothamrende forkølet. :'([/citat] Der er lidt delte meninget om det Biostrath, jeg prøvede det i en periode, men tror man skal være bedre til at bruge det end jeg var ellers virker det nok ikke helt som det skal... Ja det smager ikke godt, så måske give det sammen med mælk, saftevand eller tykke et par nødder, bananer eller andet lige efter... God fornøjelse med det, mener man skal tage det rimeligt længe for man kan forvente en forskel... Men kan ikke rigtig huske det... Mon ikke du kan søge lidt mere viden omkring det på nettet ? Knus Pia(H)

Anmeld

16. september 2008

MorCamilla

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Hejsa er der nogen der giver de små det? eller evt selv tager det? Jeg har hørt det skulle være godt! Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal give det. Det siges at smage lidt grimt.. (?) Jeg har en flaske stående derhjemme og overvejer at sætte mig selv og ungerne på en kur, så vi måske kan komme gennem vinteren uden for mange sygdomme. Susan simpelthen så snothamrende forkølet. :'([/citat] Vi bruger det til Mikkel og jeg tager det også selv (men kun i vinterhalvåret) Vi giver bare Mikkel det på en teske, han synes det smager godt, og eg synes nu heller ikke det er så slemt.. Det har hjulpet meget på Mikkels evige forkølelse at vi begyndte at give ham det, men det er vel forskelligt fra børn til børn.. Hvis I ikke kan li smagen (den er lidt syrlig) så kan du give det på en ske med yougurt eller lignende... Knus fra Camilla.

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Hej vi brugte det til drengene fra de var små til de var 3 1/2 år og gud hvor har det hjulpet vores drenge, for de er jo født ekstem for tidligt, så de tog alt til sig... Efter vi startede op ja så blev de mindre syge og forkølet...

De fik det bare på en theske...

Efter de ikke havde lyst til at tage det mere, gik vi over på eskimo3 kids og det snupper de også bare på en ske...

Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

tascia

twinboys skriver:

Hej vi brugte det til drengene fra de var små til de var 3 1/2 år og gud hvor har det hjulpet vores drenge, for de er jo født ekstem for tidligt, så de tog alt til sig... Efter vi startede op ja så blev de mindre syge og forkølet...

Efter de ikke havde lyst til at tage det mere, gik vi over på eskimo3 kids og det snupper de også bare på en ske...

Majbritt(H)

hvornår begynder man at give eskimo3 ???

//Natascia

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Eskimo-3 Kids - det intelligente kosttilskud

Eskimo-3 Kids er et nyudviklet kosttilskud, som er sammensat af en blanding af 5 vigtige indholdsstoffer der har stor betydning for børns vækst.

Omega-3 fedtsyrer i form af naturlig, frisk og stabil fiskeolie. Fiskeolien i Eskimo-3 Kids er ikke kemisk koncentreret. Den er stabil, hvilket betyder at de naturlige antioxidanter - som går tabt under rensningen af fiskeolien for miljøgifte - tilsættes igen, så fiskeolien ikke harskner, hverken i eller uden for kroppen. Dette har stor betydning for effekten.
Omega-3 fedtsyrerne i Eskimo-3 Kids har, som følge af den høje stabilitet, en bedre effekt på koncentrationen af den vigtige fedtsyre DHA i hjernen og påvirker det enzymsystem som har betydning for indlæringen.

Eskimo-3 Kids er renset for tungmetaller og pesticider.
Omega-6 fedtsyrerne er også vigtige for kroppens funktion under barnets vækst. Omega-6 fedtsyrerne omdannes i kroppen til arakidonsyre, som har stor betydning for hjernens funktion.
Omega-9 fedtsyrer beskytter kroppens celler mod frie radikaler.
Forholdet mellem de forskellige fedtsyrer er nøje afbalanceret.
D-vitamin er nødvendig for en normal knogleudvikling i opvæksten.
E-vitamin er en af de vigtigste antioxidanter som beskytter olierne mod harskning og kroppens celler mod frie radikaler.

Fra 1år...

Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

twinboys

tascia skriver:

twinboys skriver:

Majbritt(H)

hvornår begynder man at give eskimo3 ???

//Natascia

Se lige det jeg har skrevet...

Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

Anne

twinboys skriver:

Eskimo-3 Kids - det intelligente kosttilskud

Eskimo-3 Kids er et nyudviklet kosttilskud, som er sammensat af en blanding af 5 vigtige indholdsstoffer der har stor betydning for børns vækst.

Omega-3 fedtsyrer i form af naturlig, frisk og stabil fiskeolie. Fiskeolien i Eskimo-3 Kids er ikke kemisk koncentreret. Den er stabil, hvilket betyder at de naturlige antioxidanter - som går tabt under rensningen af fiskeolien for miljøgifte - tilsættes igen, så fiskeolien ikke harskner, hverken i eller uden for kroppen. Dette har stor betydning for effekten.
Omega-3 fedtsyrerne i Eskimo-3 Kids har, som følge af den høje stabilitet, en bedre effekt på koncentrationen af den vigtige fedtsyre DHA i hjernen og påvirker det enzymsystem som har betydning for indlæringen.

Eskimo-3 Kids er renset for tungmetaller og pesticider.
Omega-6 fedtsyrerne er også vigtige for kroppens funktion under barnets vækst. Omega-6 fedtsyrerne omdannes i kroppen til arakidonsyre, som har stor betydning for hjernens funktion.
Omega-9 fedtsyrer beskytter kroppens celler mod frie radikaler.
Forholdet mellem de forskellige fedtsyrer er nøje afbalanceret.
D-vitamin er nødvendig for en normal knogleudvikling i opvæksten.
E-vitamin er en af de vigtigste antioxidanter som beskytter olierne mod harskning og kroppens celler mod frie radikaler.

Fra 1år...

Majbritt(H)

Hvor køber man det og er der en aldersbegrænsning på?

Anmeld

16. september 2008

twinboys

Fra 1-10år... Kan købes på apoteket og i matas...

Fåes også til vosne...

Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

finkedinke

Jeg har før hørt godt om eskimo3. Men kan man give det samtidig med en almindelig børnevitaminpille? Får de så for meget af noget??
Kan man give biostrath samtidig med en vitaminpille?? Eller alle tre ting på en gang? nogen der ved det(?)

Biostrath har jeg givet min store datter for ca. 117 år siden, jeg mener at huske at det hjelp, men at jeg havde visse kvaler med at få det i hende. Jeg havde faktisk tænkt mig at prøve at give biostrath til min yngste nu. SOm jeg skriver i et andet indlæg er hun meget plaget af børnesår. Jeg håber det måske kunne styrke hende lidt, så hun står bedre imod.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.