KaMa skriver:
Jeg ved godt, at alle børn er individuelle.
Nu har jeg bare flere gange hørt, at jeg ikke kan forvente, at mine sover om dagen, når de sover igennem (de er 5 mdr).
De sover fra 20-8. Nogle gange skal de lige have sut.
Det er jeg selvfølgelig meget taknemmelig for.
De plejede at sove fra 11-1430 i barnevogn på terrassen. Endnu mere luksus. Nu er de begyndt at være vågne i den periode..
Udover at jeg bruger tiden på at lave en masse praktisk arbejde, så er det også et godt tidspunkt, hvor jeg lige kan koble fra en travl hverdag med to små. Så vil så nødig undvære den - så arbejder meget kraftigt på, at lade dem blive i vognen.
Til jer med børn, der sover igennem, er det normalt, at de så kun powernapper igennem dagen, når de nu er 5 mdr?
Jeg vil gerne svare dig. (Har ikke læst hvad de andre skriver)
Men Malucca sov nu fint om dagen, da hun var 5 mdr. og sov igennem. Dog var hendes lur delt op i 2. med en formiddagslur og efter middagslur. Jeg har dog aldrig hørt, at de ikke burde kunne sove, når de sover igennem.
formiddag sov hun ca. fra kl. 09:30 til 11:00 og så igen fra ca. kl. 13:00 og så ca. 3 timer frem.
Virker de trætte før kl. 11, for så var det måske en ide og splitte luren op i 2, så de får en kortere formiddagslur, og en længere eftermiddagslur.