lauras*mor* skriver:
Hey..
Ja her igår troede jeg sq min verden skulle brase sammen... Jeg havde aftalt med en veninde at vi skulle mødes inde i byen og få en kop kaffe et sted.. Glædede mig, men det fik en pludselig ende.. for da jeg går ned til min bil, kan jeg se at låsen er brudt op i føresiden... FUCK! Jeg kigger ind i bilen, og kan se at handskerummet er åbent, et andet lille rum er også åbent.. Plasticen ved tændingen var rykket af og der hang ledninger ud, tændingslåsen er helt væk...
Vi ved med rimelig stor sikkerhed hvem det er, og der er kun 2 muligheder... Vi meldte det selvfølgelig til politiet og håber bare de fanger gernings"manden" (han er bare en knægt)... Desværre har vi ikke kasko på, da det ikek kan svarer sig på en bil fra 95.. Men helt så gammel er den ikke da den stadig har startspærre, og det er grunden til den stadig holder her.. det skulle være en rimelig billig skade at reperere, men bare det der med at han har siddet og forsøgt at stjæe vores bil!!!
alt er stadig inde i bilen... Der var både nøger til kolonihaven, penge, cd'er, solbriller, benzin bagi, kølervæske, weekendseng, højstol, værktøj.. ja der var faktisk mange ting i som han nemt kunne ha solgt videre.. Og autostolen... det var næsten det første jeg tjekkede.. den og så Lauras pixibøger hun har i bilen...
Men alt indhold er der heldigvis.. Min mand har fundet ud af hvordan han kan startee bilen, og låse den.. Så vi kan sagtens bruge bilen.. Jeg vil bare ikke sidde og fedte rundt med de ledninger..
I næste uge skal vi så til en mekaniker og få den lavet, plus lidt mere nu når vi alligevel er der.. Men hold op det er bittert!!! og klamt at tænke på... Vi har givet adressen til den mistænkte til politiet inkl den adresse hvor han gemer sig.. Han er nemlig allerede wanted af politiet... En knægt på 22, ingen uddannelse eller noget.. Han har stjålet biler siden han var 14, og vold(tægt) har han også på samvittigheden...
Ja det var lidt om min ret dårlige dag igår... Håber jeres lørdag har været bedre... I får et par billeder så i kan se hvad der er sket..