ååhh nej min stakkels bil, og de dumme unger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

lauras*mor*

Hey..

Ja her igår troede jeg sq min verden skulle brase sammen... Jeg havde aftalt med en veninde at vi skulle mødes inde i byen og få en kop kaffe et sted.. Glædede mig, men det fik en pludselig ende.. for da jeg går ned til min bil, kan jeg se at låsen er brudt op i føresiden... FUCK! Jeg kigger ind i bilen, og kan se at handskerummet er åbent, et andet lille rum er også åbent..  Plasticen ved tændingen var rykket af og der hang ledninger ud, tændingslåsen er helt væk...

Vi ved med rimelig stor sikkerhed hvem det er, og der er kun 2 muligheder... Vi meldte det selvfølgelig til politiet og håber bare de fanger gernings"manden" (han er bare en knægt)... Desværre har vi ikke kasko på, da det ikek kan svarer sig på en bil fra 95.. Men helt så gammel er den ikke da den stadig har startspærre, og det er grunden til den stadig holder her.. det  skulle være en rimelig  billig skade at reperere, men bare det der med at han har siddet og forsøgt at stjæe vores bil!!!

alt er stadig inde i bilen... Der var både nøger til kolonihaven, penge, cd'er, solbriller, benzin bagi, kølervæske, weekendseng, højstol, værktøj.. ja der var faktisk mange ting i som han nemt kunne ha solgt videre.. Og autostolen... det var næsten det første jeg tjekkede.. den og så Lauras pixibøger hun har i bilen...

Men alt indhold er der heldigvis.. Min mand har fundet ud af hvordan han kan startee bilen, og låse den.. Så vi kan sagtens bruge bilen.. Jeg vil bare ikke sidde og fedte rundt med de ledninger..

I næste uge skal vi så til en mekaniker og få den lavet, plus lidt mere nu når vi alligevel er der.. Men hold op det er bittert!!! og klamt at tænke på... Vi har givet adressen til den mistænkte til politiet inkl den adresse hvor han gemer sig.. Han er nemlig allerede wanted af politiet... En knægt på 22, ingen uddannelse eller noget.. Han har stjålet biler siden han var 14, og vold(tægt) har han også på samvittigheden...

Ja det var lidt om min ret dårlige dag igår... Håber jeres lørdag har været bedre... I får et par billeder så i kan se hvad der er sket..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

nanaz

eeiijj hvor træls... fatter slet ikk der er nogle der kan få sig til det... det er godt nok utroligt... forstår godt du syns det er ubehageligt... bar det a man ved en anden person har siddet i det man ejer og har sine ting i... de sku satme skamme sig dem der laver sådan noget pis ( undskyld ordsproget) men sidder da og blir helt tosset over det.. så forstår dig delme godt...

Jeg sku også hjem fra arbejde her den anden dag og lige inden jeg ska til a kører opdager jeg en stort hul i hjørnet a bagruden.. plus det er flækket i toppen og flere steder i bunden er glasset faldet a... og vi aner ikk hva der er sket.. men har på fornemmelsen der er en der er bakket ind i os.. for der var ingen sten og ingen is a se rundt om på tagene.. men bar skide irreterne hvis det så er en der er kørt ind i den a de ikk er så ikk tager ansvaret og ligger en seddel.. men vi kan ikk gøre noget så nu må vi selv ud og ofre penge på en ny.. øvøvøv....

men stort her fra

Anmeld

16. januar 2011

Dot D

ØV ØV ØV, hvor kan jeg blive sur, når folk ikke kan kende forskel på dit og mit

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

ÅH! Min gamle bil blev også stjålet engang - fra pædagogseminariets parkeringsplads  Der stod jeg 15.45 og skulle hente min søn inden 16.30... Nøj jeg var sur! Det var en gammel golf fra 1988, så vi havde kun ansvarsforsikring på den...

Den blev selvfølgeligt meldt stjålet, men vi regnede ikke med at se den igen (troede den var blevet kørt til Polen )men heldigvis blev vi kontaktet en uge senere af politiet - den holdt ulovligt parkeret på et fortov inde midt i Århus! Så det var nok bare nogen der skulle bruge et lift  Tag dog bussen i stedet for min bil !!!

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Ej, for pokker...hvor var jeg blevet gal.. og ked, så dumme penge at skulle af med....

Anmeld

16. januar 2011

lauras*mor*

nanaz skriver:

eeiijj hvor træls... fatter slet ikk der er nogle der kan få sig til det... det er godt nok utroligt... forstår godt du syns det er ubehageligt... bar det a man ved en anden person har siddet i det man ejer og har sine ting i... de sku satme skamme sig dem der laver sådan noget pis ( undskyld ordsproget) men sidder da og blir helt tosset over det.. så forstår dig delme godt...

Jeg sku også hjem fra arbejde her den anden dag og lige inden jeg ska til a kører opdager jeg en stort hul i hjørnet a bagruden.. plus det er flækket i toppen og flere steder i bunden er glasset faldet a... og vi aner ikk hva der er sket.. men har på fornemmelsen der er en der er bakket ind i os.. for der var ingen sten og ingen is a se rundt om på tagene.. men bar skide irreterne hvis det så er en der er kørt ind i den a de ikk er så ikk tager ansvaret og ligger en seddel.. men vi kan ikk gøre noget så nu må vi selv ud og ofre penge på en ny.. øvøvøv....

men stort her fra

Du behøver bestemt ikke undskylde dit sprog... Jeg har godt nok også fået sagt en del grimme ord det sidste døgns tid...

Vi oplevede også at en var bakken ind i os engang på en p-plads fordi hun havde glemt sin håndbremse... Men der var så mange der stod og kiggede at hun selvfølgelig lagde en seddel.. hehe.. de andre havde også taget hendes nummerplade.. Det kom til at koste hendes forsikringsselskab 12000 kr.. Godt de betalte...

Men hvor er det bare skod når de ikke ligger en seddel..

Desværre tror rjeg ikke disse mennesker skammer sig.. det er sket ved mange biler herude det sidste stykke tid, og der er også 2 der er blevet sat ild til..

Anmeld

16. januar 2011

lauras*mor*

DAs mor skriver:

ÅH! Min gamle bil blev også stjålet engang - fra pædagogseminariets parkeringsplads  Der stod jeg 15.45 og skulle hente min søn inden 16.30... Nøj jeg var sur! Det var en gammel golf fra 1988, så vi havde kun ansvarsforsikring på den...

Den blev selvfølgeligt meldt stjålet, men vi regnede ikke med at se den igen (troede den var blevet kørt til Polen )men heldigvis blev vi kontaktet en uge senere af politiet - den holdt ulovligt parkeret på et fortov inde midt i Århus! Så det var nok bare nogen der skulle bruge et lift  Tag dog bussen i stedet for min bil !!!

EJ!!!! det var sq også groft!!!! Jeg er sikker på at vores bbil også havde været helt væk hvis ikke det var fordi den har startspærre.. den er fra 95.. Synes det er meget svært at forstå hvorfor de ikke bare kan tage sig sammen og få fat i deres egne ting.. Og tage bussen selv!!! møgunger altså!!! Men godt i fandt bilen igen.. Utroligt hvad folk gør for at komme afsted!

Anmeld

16. januar 2011

lauras*mor*

Eva. skriver:

Ej, for pokker...hvor var jeg blevet gal.. og ked, så dumme penge at skulle af med....

Ja det er nogle dumme dumme penge at skulle af med... blot fordi der sidder en knægt der ikke har andet at gi sig til... Og moren!!!! Ja hun fortjener næsten hendes egen tråd med overskriften: de mødre der lader børnene gøre hvad de har lyst til!!!!

Heldigvis har min forsikring indgået forlig i en sag jeg har kørt mod dem, så jeg heldigvis skal pengene ikke findes i privatøkonomien..

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

lauras*mor* skriver:

Ja det er nogle dumme dumme penge at skulle af med... blot fordi der sidder en knægt der ikke har andet at gi sig til... Og moren!!!! Ja hun fortjener næsten hendes egen tråd med overskriften: de mødre der lader børnene gøre hvad de har lyst til!!!!

Heldigvis har min forsikring indgået forlig i en sag jeg har kørt mod dem, så jeg heldigvis skal pengene ikke findes i privatøkonomien..

Ja, det er sgu synd for sådanne børn...øv...kan I ikke have noget overvågning eller parkere et andet sted eller?

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

lauras*mor* skriver:

EJ!!!! det var sq også groft!!!! Jeg er sikker på at vores bbil også havde været helt væk hvis ikke det var fordi den har startspærre.. den er fra 95.. Synes det er meget svært at forstå hvorfor de ikke bare kan tage sig sammen og få fat i deres egne ting.. Og tage bussen selv!!! møgunger altså!!! Men godt i fandt bilen igen.. Utroligt hvad folk gør for at komme afsted!

ja helt ærligt! tænk hvis den bare var blevet parkeret ved en boligblok - så var den måske ikke lige blevet fundet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.