Øv en dum week (sorry -Meget lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Leonora

Tina&Martin skriver:

Ejh sikke en weekende!!!! du trænger vist lige til en

Sikke et fjols til en chef du har.. ville nærmest have fagforeningen i røret med den behandling. Hav da lidt empati!!!!

Godt din lille mus igen er på fødderne.. det kunne da have været endt galt !!!

Håber du snart selv er frisk igen!!!

hi hi tak....sjovt du siger det for flere af mine kollegaer har sagt det samme....Min chef ville ikke lade mig gå syg hjem. Hun sagde at hvis jeg var syg måtte jeg ringe lørdag for hun ville ikke tage ansvaret...flere af mine kollegaer var rasende da jeg jo kan smitte dem med infuenza for slet ik at tale om de patienter jeg besøger hver dag (jeg er hjemme sygeplejserke)...hmmmm

Jeg må se hvad der sker i løbet af ugen og hvis det fortsætter må jeg som du siger have fagforeningen i røret

tak for hjælpen...det hjælper at andre også synes det var tarveligt...og så har jeg ikke engang beskrevet hvor grimt hun talte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

otlitrom

Leonora skriver:

Ja ik....jeg forstår det heller ikke...men det var sku ik sjovt at stå der og få en skideballe når men oven i købet er feberramt...

Og slet ik når man har tahet den skide week for at hjælpe...sagde i tlf at jeg sagtens ku møde ind men at jeg bare lige sku have fundet en banepige....og jeg er sku ikke en person der bliver væk fra arb for sjov. Der var jo sket en fejl....hmmm. Har heldigvis nogle søde kollegaer. En af dem kom ind på kontoret mens jeg var ude at køre igår (jeg er hjemme sygeplejerske) og afleverede en buket blomster til mig. Hun synes min fredag havde været så tarvelig.....det er det bedste buket blomster jeg længe har fået...

go søndag og tak for det opmundrende svar

Gode kolleger er guld værd! Hvor var det sødt af hende!

Sikken en møg-weekend! Hvordan har du det nu? Er du ved at være frisk? Og hvordan med datteren?

250ml klyx lyder vildt for sådan en lille pige, men hun har jo haft brug for det, staklen! Godt det kom ud.. Forstoppelse er SÅ ubehageligt!

håber du får en god fredelig søndag!

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

kitty skriver:

Gode kolleger er guld værd! Hvor var det sødt af hende!

Sikken en møg-weekend! Hvordan har du det nu? Er du ved at være frisk? Og hvordan med datteren?

250ml klyx lyder vildt for sådan en lille pige, men hun har jo haft brug for det, staklen! Godt det kom ud.. Forstoppelse er SÅ ubehageligt!

håber du får en god fredelig søndag!

Ja min feber er på retur nu...så det er jo godt...

Ja det var meget de gav hende men det var nødvendigt...og hold da magle der kom meget ud...

Er sku frustreret over de læger som i ugensløb har sagt at vi bare sku se tiden an og at der sansynligvis ik var noget i tarmen fordi hun ikke har spist...min lille mus har tabt 3 kg og hun er i forvejen lille. Vejede igår 11 kg...og hun er 2.5 år gammel..øv...så nu står den på fedekur og fornuftige kostråd er tilsidesat de næste par dage

Tusing tak for dit svar

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Leonora skriver:

Ja min feber er på retur nu...så det er jo godt...

Ja det var meget de gav hende men det var nødvendigt...og hold da magle der kom meget ud...

Er sku frustreret over de læger som i ugensløb har sagt at vi bare sku se tiden an og at der sansynligvis ik var noget i tarmen fordi hun ikke har spist...min lille mus har tabt 3 kg og hun er i forvejen lille. Vejede igår 11 kg...og hun er 2.5 år gammel..øv...så nu står den på fedekur og fornuftige kostråd er tilsidesat de næste par dage

Tusing tak for dit svar

Nogle gange har man bare lyst til at spake lægerne hårdt over skinnebenet og sige "HALLO".. Men det gør man jo ikke...

Det er ikke småting der kan gemme sig i sådan en mave. Kærestens lillesøster blev for nogle år siden tømt for over 2 kg

Ud med kostråd og ind med ren forkælelse! Det synes jeg lyder som en god plan!

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

kitty skriver:

Nogle gange har man bare lyst til at spake lægerne hårdt over skinnebenet og sige "HALLO".. Men det gør man jo ikke...

Det er ikke småting der kan gemme sig i sådan en mave. Kærestens lillesøster blev for nogle år siden tømt for over 2 kg

Ud med kostråd og ind med ren forkælelse! Det synes jeg lyder som en god plan!

Helt enig....nu skal hun bare forkæles..På vej hjem fra hosp igår siger barnet " ik mere lort, vel mor....(pause) - "Be om is"...Så vi fløj ind på en tank og købe en is til barnet...

Hold da op 2 kg....FLOT..hun må fande have haft ondt...ja det er vildt hvad der kan være i den tarm

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Leonora skriver:

Helt enig....nu skal hun bare forkæles..På vej hjem fra hosp igår siger barnet " ik mere lort, vel mor....(pause) - "Be om is"...Så vi fløj ind på en tank og købe en is til barnet...

Hold da op 2 kg....FLOT..hun må fande have haft ondt...ja det er vildt hvad der kan være i den tarm

Nårh, hvor er hun sød! "Be om is" hihi!

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

kitty skriver:

Nårh, hvor er hun sød! "Be om is" hihi!

hi hi hi ja så sød....og hold da op det hele fylder i hendes lille hoved..har til morgen sagt mange gange "ik mere lort vel"...stakkels lille mus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.