Øv en dum week (sorry -Meget lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Leonora

Trænger bare til at at komme ud med følelserne efter en tarvelig week...

Det hele starter med at jeg for længe siden har lovet at hjælpe en kollega med at tage tage hendes vagt i denne week. Dette betyder at jeg skulle have fri torsdag før week...Torsdag morgen bliver jeg ringet op af min chef (som normalt er en go chef) som er meget vred som ikke forstår hvor jeg bliver af. Jeg forklarer at min kollega skal møde istedet for mig da vi har byttet week. Dette er min chef ligeglad med og skælder mig ud...jeg bliver forvirret og forstår ik hvad der sker. Det viser sig så at min kollega (som sku møde for mig) tror hun kan afspasere til trods for hun skal møde ind for mig....Nå men jeg får fat i hende og hun møder op på jobbet.

Torsdag aften får jeg feber...Men pga hele situationen torsdag møder jeg på arbejde fredag. Her bliver jeg mødt af en meget vred chef der hiver mig ind til samtale. Hun er stadig meget vred over torsdagens misforståelse...Hvilket gør mig ked da det jo var en fejl og fejl kan jo ske...samtidig får jeg afvide at jeg har for mange sygedage (hvilket skyldes at jeg for 10 måneder siden fik bøjle på mine tænder og den har været faldet af flere gange hvor jeg har måtte tage akut til tandlægen) Så reel sygdom er der ikke tale om. Men min chef er ubehagelig og har ingen forståelse for at jeg står der med 39.6 i temp og samtidig forsøger endnu engang at forklare torsdagens misforståelse...

Imens alt dette står på ligger min lille datter derhjemme med høj feber. Den har som så mange andre børn stået på en uge. Hun har intet spist og drukket i over en uge. Har heller ikke haft afføring siden søndag ugen før. Jeg har i ugensløb været hos egen læge samt talt med vagt læger. Hver gang har jeg fået besked på at det er virus og at hun jo ikke har afføring da hun ikke spiser. Natten til lørdag har hun voldsom ondt i maven. Hun piver og græder og faler i søvn mellem smerterne. Lørdag morgen da jeg er taget på arbejde (med 39.5 i temp, Hold kæft hvor det kører) er hun endnu mere forpint men bliver samtidig mere og mere sløv. Min mand tager hende til vagtlægen for 3 gang på en uge. Han er ikke i tvivl - hun skal indlægges.

Jeg smider hvad jeg har i hænderne på jobbet og tager til hvidovre. Her kan de med det samme se at hun er MEGA forstoppet og dehydreret...stakkels barn...De giver hende 250 ml klyx med en sonde op i tarmen...lægen siger at afføringen sidder 20 cm oppe i tarmen....Ud kommer der så meget lort som aldrig før....kan godt forstå hun har haft ondt...min lille mus.

Efter ca 10 min begynder hun igen at smile og beder selv om noget at drikke for første gang i en uge...så vildt....

Kl 21 kan vi tage hjem med den besked at hun de næste 6 måneder skal have Movicol (pulver afførings middel) hver dag og at vi ikke skal forsøge med pottetræning før til sommer og før at der er helt styr på hendes mave igen...

Hold da op en week.....puha....nu mangler der kun at komme ro på jobbet igen og en ny samtale med chefen venter i næste uge..... Kan næsten ikke overskue det...

Tal fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

PernilleB

hold da kaffe for en weekend..!!! Godt din datter har fået proppen ud, så hun kan spise igen... det lille pus...

har en x-veninde som var ude for det samme mht dit job... hun var bare modparten... hun glemt a hun skulle på job... og 2 timer efter hun skulle være mødt går det op for hende men ringer ikk til chefen... men nu er hun osse dummere end gennemsnittet... og hun blev fyret, og ikk hende hun skulle være mød ind for.. for det er jo ikk hendes/og i det her tilfælde DIN skyld... man har selv ansvaret for at bytte vagter, men du har sq ikk lege babysitter og vække hende eller huske hende på det...

håber din chef forstår dig...

held og lykke med det her fra...

Anmeld

16. januar 2011

lauras*mor*

skod skod skod weekend!!!! Alt der kunne gå galt er bare gået galt.. Og hvor var det tarveligt af hende der skulle tage din vagt.. så fik du lige skideren for det...
Men deligt der blev ro på din datter... er din feber væk? Jeg håber at den samtale i næste uge er for at chefen kan give dig en undskyldning for at ha bidt hovedet af dig uden egentlig grund.. endelig opdater på den..

Håber din uge bliver bedre...

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

PernilleB skriver:

hold da kaffe for en weekend..!!! Godt din datter har fået proppen ud, så hun kan spise igen... det lille pus...

har en x-veninde som var ude for det samme mht dit job... hun var bare modparten... hun glemt a hun skulle på job... og 2 timer efter hun skulle være mødt går det op for hende men ringer ikk til chefen... men nu er hun osse dummere end gennemsnittet... og hun blev fyret, og ikk hende hun skulle være mød ind for.. for det er jo ikk hendes/og i det her tilfælde DIN skyld... man har selv ansvaret for at bytte vagter, men du har sq ikk lege babysitter og vække hende eller huske hende på det...

håber din chef forstår dig...

held og lykke med det her fra...

ja lorte week...det ku næsten ik blive værre...

Ja det var sku taveligt af både min kollega og min chef...

Tak fordi du læste og har svaret mig

Go søndag

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

lauras*mor* skriver:

skod skod skod weekend!!!! Alt der kunne gå galt er bare gået galt.. Og hvor var det tarveligt af hende der skulle tage din vagt.. så fik du lige skideren for det...
Men deligt der blev ro på din datter... er din feber væk? Jeg håber at den samtale i næste uge er for at chefen kan give dig en undskyldning for at ha bidt hovedet af dig uden egentlig grund.. endelig opdater på den..

Håber din uge bliver bedre...

Ja øv for en week....men bare min datter er ok så kan man klare meget...lille mus, hun vra bare så ked og havde så ondt...

Jeg har stadig lidt feber men den er på retur nu...

Ja det var sku pisse tarveligt at jeg skulle have hele møgfaldet men tro desværre ikke jeg får en undskyldning. Jeg opdat i løbet af ugen når der forhåbenligt kommer ro på.

Tusind tak for det opmundrende svar

Go søndag

Anmeld

16. januar 2011

lauras*mor*

Leonora skriver:

Ja øv for en week....men bare min datter er ok så kan man klare meget...lille mus, hun vra bare så ked og havde så ondt...

Jeg har stadig lidt feber men den er på retur nu...

Ja det var sku pisse tarveligt at jeg skulle have hele møgfaldet men tro desværre ikke jeg får en undskyldning. Jeg opdat i løbet af ugen når der forhåbenligt kommer ro på.

Tusind tak for det opmundrende svar

Go søndag

Ja bare de små er okay, så skal vi andre jo nok klare os... Godt at høre din feber er på vej væk igen...

Ser frem til en opdatering i løbet af ugen så... Og håber virkelig at  jeg får ret, og at du får en god undskyldning...

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Det var dog en forfærdelig weekend, men godt at din datter kom af med proppen  Håber din chef er mere forstående end sidst...hun må jo være mega presset siden hun farer sådan i flint

Anmeld

16. januar 2011

2babygirls

Ejh sikke en weekende!!!! du trænger vist lige til en

Sikke et fjols til en chef du har.. ville nærmest have fagforeningen i røret med den behandling. Hav da lidt empati!!!!

Godt din lille mus igen er på fødderne.. det kunne da have været endt galt !!!

Håber du snart selv er frisk igen!!!

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Leonora skriver:

ja lorte week...det ku næsten ik blive værre...

Ja det var sku taveligt af både min kollega og min chef...

Tak fordi du læste og har svaret mig

Go søndag

jamen selv tak... det er det vi er her for...

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

dorthemus skriver:

Det var dog en forfærdelig weekend, men godt at din datter kom af med proppen  Håber din chef er mere forstående end sidst...hun må jo være mega presset siden hun farer sådan i flint

Ja ik....jeg forstår det heller ikke...men det var sku ik sjovt at stå der og få en skideballe når men oven i købet er feberramt...

Og slet ik når man har tahet den skide week for at hjælpe...sagde i tlf at jeg sagtens ku møde ind men at jeg bare lige sku have fundet en banepige....og jeg er sku ikke en person der bliver væk fra arb for sjov. Der var jo sket en fejl....hmmm. Har heldigvis nogle søde kollegaer. En af dem kom ind på kontoret mens jeg var ude at køre igår (jeg er hjemme sygeplejerske) og afleverede en buket blomster til mig. Hun synes min fredag havde været så tarvelig.....det er det bedste buket blomster jeg længe har fået...

go søndag og tak for det opmundrende svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.