Så bliver det idag (Morfar historien)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

anna-jonas

Åhhhhh..................Trine-mus. Sidder her og får helt ondt i maven, på dine vegne. Det er dælme en stor beslutning....................men måske den kan give dig den ro, du sådan savner.

Sig til ham " Hej, Morfar.................jeg savner dig, og har brug for dig. Vil du ikke nok lukke mig ind i dit liv igen".

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

JustAnotherName

Hvor syntes jeg at det er GODT gjort af dig, at du "fandme-sgu-så" tager afsted og vil se ham nu - idag! Sådan Trine

Og jeg er sikker på, at du nok skal blive lukket ind.
Han KAN da ikke lukke døren i, når du står der....
Og jeg syntes den var god med "Hej. Må jeg komme ind? Jeg savner dig!"

Uhh, jeg håber at det bliver et vendepunkt. Og at det vil give dig glæde og ro... Jeg håber simpelthen, at det får et godt udfald, og i "finder hinanden" igen.

YOU GO! 

Anmeld

16. januar 2011

oo

nåååårh Trine!!! jeg håber I sidder og drikker kaf' og snakker og har det rigtig dejligt lige nu

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Jeg synes det er STORT af dig, hvis I ikke har haft kontakt så længe! Jeg håber som Trine, at I hygger jer liiige nu, og at det har været en god oplevelse!!

Anmeld

16. januar 2011

TbCp

Jeg håber det er gået rigtig godt!!!

Anmeld

16. januar 2011

mama09

Metchen skriver:

Jeg krydser fingre for at du bliver godt modtaget, for det har vist stået på i ALT for lang tid, det I tumler med.

Glæder mig til at læse om en forhåbentlig god oplevelse.

Kram Mette.

uh ja alt for længe syv år..... Nyt indlæg

Anmeld

16. januar 2011

mama09

anna-jonas skriver:

Åhhhhh..................Trine-mus. Sidder her og får helt ondt i maven, på dine vegne. Det er dælme en stor beslutning....................men måske den kan give dig den ro, du sådan savner.

Sig til ham " Hej, Morfar.................jeg savner dig, og har brug for dig. Vil du ikke nok lukke mig ind i dit liv igen".

Knus Mette

Ja jeg havde dælme også ondt i maven, og skulle tælle til 10 mange gange før jeg ringede på... Men fik det overstået

Anmeld

16. januar 2011

mama09

JustAnotherName skriver:

Hvor syntes jeg at det er GODT gjort af dig, at du "fandme-sgu-så" tager afsted og vil se ham nu - idag! Sådan Trine

Og jeg er sikker på, at du nok skal blive lukket ind.
Han KAN da ikke lukke døren i, når du står der....
Og jeg syntes den var god med "Hej. Må jeg komme ind? Jeg savner dig!"

Uhh, jeg håber at det bliver et vendepunkt. Og at det vil give dig glæde og ro... Jeg håber simpelthen, at det får et godt udfald, og i "finder hinanden" igen.

YOU GO! 

takker Nogen gange skal man åbenbart ikke tænke så meget over tingene - men bare gøre det! Dejlig beslutning jeg tog!

og vi fandt hinanden, med det samme

Anmeld

16. januar 2011

mama09

Tjuhl skriver:

nåååårh Trine!!! jeg håber I sidder og drikker kaf' og snakker og har det rigtig dejligt lige nu

og det gjorde vi

Anmeld

16. januar 2011

mama09

kitty skriver:

Jeg synes det er STORT af dig, hvis I ikke har haft kontakt så længe! Jeg håber som Trine, at I hygger jer liiige nu, og at det har været en god oplevelse!!

Det var en vild oplevelse - virkelig et sus hehe - elsker det kæmpe bamse kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.