Så bliver det idag (Morfar historien)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

mama09

Jeg fik det skide dårligt igår (igen) og stor tudede - vi sad og så x factor, og ham den sidste der var på (den ældre herre på 63) mindede om min Morfar, bare min Morfar er 10 år ældre...

Men fuck jeg fik det dårligt!!

Og besluttede igår, at jeg tager derud idag!!! Det må jeg nød til, for ellers får jeg aldrig ro..

Og har tænkt hele natten, "at hvis jeg ikke gør det idag, er det måske for sent imorgen"

men kæft jeg har ondt i maven, skider mig selv ihjel pt fordi jeg er så nervøs....

Er så bange for at døren bliver spækket i når jeg står der, men min mor mener at så led er han/de ikke, og hun ved han elsker mig højt, og lukker mig ind!!

Nå vil bare sige JEG GØR DET IDAG!!

Men jo hjælp da gerne med en ting :

Hvad dælen skal man sige? "hej, jeg kom lige forbi"?

"hej 7 år siden sidst, hvordan går det"?

"hej har i ikke modtaget mine breve"?

"må jeg kom ind" ????????????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

Jeg fik det skide dårligt igår (igen) og stor tudede - vi sad og så x factor, og ham den sidste der var på (den ældre herre på 63) mindede om min Morfar, bare min Morfar er 10 år ældre...

Men fuck jeg fik det dårligt!!

Og besluttede igår, at jeg tager derud idag!!! Det må jeg nød til, for ellers får jeg aldrig ro..

Og har tænkt hele natten, "at hvis jeg ikke gør det idag, er det måske for sent imorgen"

men kæft jeg har ondt i maven, skider mig selv ihjel pt fordi jeg er så nervøs....

Er så bange for at døren bliver spækket i når jeg står der, men min mor mener at så led er han/de ikke, og hun ved han elsker mig højt, og lukker mig ind!!

Nå vil bare sige JEG GØR DET IDAG!!

Men jo hjælp da gerne med en ting :

Hvad dælen skal man sige? "hej, jeg kom lige forbi"?

"hej 7 år siden sidst, hvordan går det"?

"hej har i ikke modtaget mine breve"?

"må jeg kom ind" ????????????????????

""Hej, må jeg komme ind? jeg savner dig!"

det synes jeg er en god åbner... og så vil jeg krydse fingre for dig

Anmeld

16. januar 2011

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

""Hej, må jeg komme ind? jeg savner dig!"

det synes jeg er en god åbner... og så vil jeg krydse fingre for dig

Tak - uhh ja den er god og tror den rammer lige i hjertet

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

Tak - uhh ja den er god og tror den rammer lige i hjertet

ja sgu.... hvis han virkelig holder af dig, så rammer den! men husk nu at det altså ikke er OK han har båret nag så længe!

Anmeld

16. januar 2011

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

ja sgu.... hvis han virkelig holder af dig, så rammer den! men husk nu at det altså ikke er OK han har båret nag så længe!

Ja du har ret!! Siger skam hellere ikke undskyld, det mener jeg, at jeg har gjort nok gange nu...

Kæft hvor er det latterligt at være så nervøs, det er jo "bare" min morfar, men der er bare gået så længe og ved ikke hvordan han reagere..

Skriver når det er overstået

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

Ja du har ret!! Siger skam hellere ikke undskyld, det mener jeg, at jeg har gjort nok gange nu...

Kæft hvor er det latterligt at være så nervøs, det er jo "bare" min morfar, men der er bare gået så længe og ved ikke hvordan han reagere..

jeg glæder ig til at læse hvordan det gik! bliver dejligt at få lettet et tons fra sine skuldre

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Trinehw skriver:

Jeg krydser fingre for at de vil vise dig det samme storsind som du viser dem ved at give dem chancen igen og igen 

Anmeld

16. januar 2011

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg glæder ig til at læse hvordan det gik! bliver dejligt at få lettet et tons fra sine skuldre

Ja meget...puha.. skrives

Anmeld

16. januar 2011

mama09

Rosa skriver:

Jeg krydser fingre for at de vil vise dig det samme storsind som du viser dem ved at give dem chancen igen og igen 

Tusind tak   håber VIRKELIG at jeres krydsede finger hjælper

Anmeld

16. januar 2011

ooo

Jeg krydser fingre for at du bliver godt modtaget, for det har vist stået på i ALT for lang tid, det I tumler med.

Glæder mig til at læse om en forhåbentlig god oplevelse.

Kram Mette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.