fatter det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

regner med at ringe til lægen imorgen for det er træls og gå og ha det sådan vis det ikke er graviditet...

Helt sikkert, det kan jeg godt forstå Så er det bedst at få det undersøgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Helt sikkert, det kan jeg godt forstå Så er det bedst at få det undersøgt

tak for hjælpen.. har lige spist morgenmad var mega sulten men halvejs igennem får jeg mega ondt i maven og total kvalme men vælger at spise videre men nu har jeg endnu mere ondt i maven .. men det er osse træls at gå og være sulten... og vis jeg ikke spiser når jeg er sulten bliver jeg mega dårlig fatter ikke hvad der sker med min krop min appeltit er enorm

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

tak for hjælpen.. har lige spist morgenmad var mega sulten men halvejs igennem får jeg mega ondt i maven og total kvalme men vælger at spise videre men nu har jeg endnu mere ondt i maven .. men det er osse træls at gå og være sulten... og vis jeg ikke spiser når jeg er sulten bliver jeg mega dårlig fatter ikke hvad der sker med min krop min appeltit er enorm

Uanset hvad det er så skal det i hvert fald tjekkes Glæder mig til en update

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Uanset hvad det er så skal det i hvert fald tjekkes Glæder mig til en update

ja jeg glæder mig osse...  man kan jo kun håbe at mens smerterne ikke er mens

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

ja jeg glæder mig osse...  man kan jo kun håbe at mens smerterne ikke er mens

Ja, det er ikke til at finde ud af.... Jeg har også haft mens smerter uden at der kom mens, men jeg vidste at jeg ikke var gravid....

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Ja, det er ikke til at finde ud af.... Jeg har også haft mens smerter uden at der kom mens, men jeg vidste at jeg ikke var gravid....

havde du symtomper på graviditet

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

havde du symtomper på graviditet

Det ved jeg ikke.... Jeg vidste jo med sikkerhed at jeg ikke var gravid, så jeg tror ikke at jeg tænkte synderligt over om der var symptomer, det er jo først at når man tænker at man kunne være gravid, så kan man mærke brysterne, maven og andre ting...

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Det ved jeg ikke.... Jeg vidste jo med sikkerhed at jeg ikke var gravid, så jeg tror ikke at jeg tænkte synderligt over om der var symptomer, det er jo først at når man tænker at man kunne være gravid, så kan man mærke brysterne, maven og andre ting...

jaa det har du ret i... må se tiden an og bare ligge her idag og slappe af

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

jaa det har du ret i... må se tiden an og bare ligge her idag og slappe af

Rigtig god idé

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Rigtig god idé

men tak for svarene. det er dejligt der er nogen som gider svare når man er i uvished

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.