fatter det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

lykke mus

heej jeg opretted en tråd fredag fordi jeg fik en mærkelig tynd streg på testen... jeg tested så da jeg vågned den var negativ har haft  mens ligne smerter i et par dage men ingen bld.. det har rykked en del der inde....men så er jeg ikke gravid eller hvad... har statig symtomper kvalme sulten ingen mens bliver hurtig oppusted og engang imellem øm over brysteren..... har i en ide til hva det kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

heej jeg opretted en tråd fredag fordi jeg fik en mærkelig tynd streg på testen... jeg tested så da jeg vågned den var negativ har haft  mens ligne smerter i et par dage men ingen bld.. det har rykked en del der inde....men så er jeg ikke gravid eller hvad... har statig symtomper kvalme sulten ingen mens bliver hurtig oppusted og engang imellem øm over brysteren..... har i en ide til hva det kan være

Det kan godt være graviditet.... Nogle skal gå en uge eller mere over tiden før de tester positiv

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Det kan godt være graviditet.... Nogle skal gå en uge eller mere over tiden før de tester positiv

jamen hvorfor var der så den mærkelige streg fredag men ingen ¨på den idag

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

Det er ikke altid til at regne de teste ud... Hvad er det for nogle du har brugt?

Anmeld

16. januar 2011

aarhusmor

25% af graviditeterne går til, inden vi kan teste positive. Men når kroppen har haft et æg der var befrugtet, så kan den tro i lang tid at den er gravid, selvom ægget er gået til.

F.eks. ligesom når man har en SA, så kan man teste hcg i op til 3 måneder efter fosteret er gået til.

Jeg er sikker på at løsningen kommer snarligt

Anmeld

16. januar 2011

Rebecca55

flower skriver:

De kan i nogle tilfælde vise forkert resultat. Jeg ville bestille tid ved lægen til om en uges tid til test, så du er sikker på din mins. ikke er kommet. Men du har samme symtomer som jeg da jeg viste positiv. Men kroppen kan også spille dig et puds, hvis du brændene ønsker at være gravid.

Held og lykke med det...

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

Rebecca55 skriver:

De kan i nogle tilfælde vise forkert resultat. Jeg ville bestille tid ved lægen til om en uges tid til test, så du er sikker på din mins. ikke er kommet. Men du har samme symtomer som jeg da jeg viste positiv. Men kroppen kan også spille dig et puds, hvis du brændene ønsker at være gravid.

Held og lykke med det...

nej for det var min veninder der spurte om jeg var gravid for vi havde helt udslåed det så tænker ikke over det mere det var først da de spurte og min familie begyndte så satte det gang i noget oppe i hoved hehe

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Det er ikke altid til at regne de teste ud... Hvad er det for nogle du har brugt?

valmed fra rema i fredags

og en fra apoteket idag

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

flower skriver:

valmed fra rema i fredags

og en fra apoteket idag

Ok, måske du skulle tage til lægen og blive tjekket

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

victoria2008 skriver:

Ok, måske du skulle tage til lægen og blive tjekket

regner med at ringe til lægen imorgen for det er træls og gå og ha det sådan vis det ikke er graviditet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.