Nu har der været så meget negativt fra min side (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Fru'Rugaard

Dejligt at læse
Jeg hepper på DIG

Rikke - mor til maja på 9½ mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

eElak

Sees. skriver:

Emil blev overfaldet i sin klapvogn af to knægter, der synes det var vildt sjovt at give et lille barn sne og is

åh, ja status .. Jeg retter med det samme

OK.. så er man ikke normal oven i bøtten... eller ikke har nogen medmenneskelighed.. MØGUNGER!!! 

Tror jeg ser tilstrækkelig skræmmende ud, så de ikke tør gøre det ved min knægt.. 

godt med ændret status.. 

Anmeld

16. januar 2011

Sees

SussieThyssen skriver:

Nemlig..og det er lige præcis hvad du er...en super pige, kvinde, veninde, søster, datter, mor og 10 gange mere.
Jeg er glad for at kende dig, og glad for at høre at du er en fighter.
Sådan skal det være 

1000 knus
Sussie

Jeg er også rigtig glad for at kende dig, søde Sussie!

Anmeld

16. januar 2011

Faith

Åh hvor er det dejligt at læse!

Jeg har været igennem noget der ligner meget det du beskriver. Siden jeg var 13 har jeg kæmpet med forskellige psykiske sygdomme, bla. anorexi, depression og angst. Og det var først da jeg erkendte at jeg blev nødt til at fokusere på MIG og ikke alle andre, at jeg blev rask.

Det har taget lang tid og utallige samtaler med både psykolog, psykiater og intensiv behandling på et center for spiseforstyrrelser i 2 år at nå dertil hvor jeg er i dag, men det var det hele værd!

Men det lyder til at du er ligeså god til atsom jeg er. Det skal du holde op med!. Fokuser på dig selv og din søn og skid på hvad andre tænker om dig. Hvis de ikke kan acceptere dig og dine valg, så er de ikke værd at samle på.

Pøj pøj med "dit nye liv".

Anmeld

16. januar 2011

Sees

smillaluna skriver:

Åh hvor er det dejligt at læse!

Jeg har været igennem noget der ligner meget det du beskriver. Siden jeg var 13 har jeg kæmpet med forskellige psykiske sygdomme, bla. anorexi, depression og angst. Og det var først da jeg erkendte at jeg blev nødt til at fokusere på MIG og ikke alle andre, at jeg blev rask.

Det har taget lang tid og utallige samtaler med både psykolog, psykiater og intensiv behandling på et center for spiseforstyrrelser i 2 år at nå dertil hvor jeg er i dag, men det var det hele værd!

Men det lyder til at du er ligeså god til atsom jeg er. Det skal du holde op med!. Fokuser på dig selv og din søn og skid på hvad andre tænker om dig. Hvis de ikke kan acceptere dig og dine valg, så er de ikke værd at samle på.

Pøj pøj med "dit nye liv".

Åh, jeg er ked af at høre alt det du har været igennem. Men SUPER flot at du er kommet igennem det .. Det må have været en meget hård kamp!

Jeg er nemlig RIGTIG god til at dunke mig selv oveni hovedet, og give mig selv skylden, og tro at det er MIG der ikke er god nok.
Men sådan er det jo slet ikke. Jeg er jo god nok, som jeg er, jeg skal bare overbevise mig selv om det.
En ting er at sige det til sig selv, en anden ting er jo at gøre noget ved det - Men det har jeg tænkt mig at gøre nu

Anmeld

16. januar 2011

N&J

Utroligt som man kan opfatte sige selv, jeg har altid set dig som en person med en helt utrolig og ukuelig styrke, en enlig mor, der blev det uden egentlig at have et valg og en der har klaret ALT hvad der er kommet din vej med en fænomenal tilgang, som man kun kan se op til.. 

Jeg håber du en dag ser i spejlet og ser det samme som andre ser.. 

Anmeld

16. januar 2011

Sees

N&J skriver:

Utroligt som man kan opfatte sige selv, jeg har altid set dig som en person med en helt utrolig og ukuelig styrke, en enlig mor, der blev det uden egentlig at have et valg og en der har klaret ALT hvad der er kommet din vej med en fænomenal tilgang, som man kun kan se op til.. 

Jeg håber du en dag ser i spejlet og ser det samme som andre ser.. 

Der fik du mig lige til at tude
Hvor er du bare sød og dejlig .. Tak for de alt for fine ord!
Det varmer dybt inde i mit hjerte

Anmeld

16. januar 2011

SSL

Sees. skriver:

Så nu vil jeg gerne bidrage med noget positivt!

Ja, altså - Som nogle af jer ved så har det jo ikke lige været mine måneder, de sidste par måneder.
Kæreste gik fra mig, Emil blev overfaldet i klapvognen, jeg blev overfaldt på åben gade, så modtog jeg trusler pr. telefon og nu ligger jeg syg med H1N1 .. SUK!
Det har været hårdt og trist og endnu mere hårdt, men jeg og Emil har selvfølgelig klaret det, som vi har klaret så meget andet her i hans korte liv.

Jeg har brugt en masse tid hos en psykiater, hos en psykolog og hos en parterapeut, for at forstå alle disse ting som har forgået i mit hoved, og i Lasses hoved (Derfor parterapeuten).
Det har givet mig svar på en masse, som jeg slet ikke havde skænket en tanke, og det har faktisk vist sig at jeg slet ikke er et så dårligt menneske som jeg gik og troede.
Jeg er et utrolig godhjertet menneske, men desværre har det på det sidste været til andres fordel og ikke min egen.
Forstået på den måde at jeg ikke er blevet værdsat for de ting jeg har gjort for folk, og det har bla. været med til at få mig til at tro at jeg ikke har gjort tingene godt nok, at jeg har gjort det forkert eller at jeg generalt bare har været i vejen.
Det er jo lidt min egen skyld, for jeg kunne jo have sagt fra - Og det er klart noget jeg skal igang med at lærer nu, og jeg glæder mig meget

Jeg har desværre også været derude (i korte perioder) hvor jeg ikke har haft lyst til livet mere, og jeg var overbevist om at det var fordi jeg ikke fortjente det.
Men jeg har fundet ud af at det er fordi jeg har været vildt bange for hvad livet skal bringe, og om jeg nu kan leve op til det det kræver at være en god mor, datter, søster, moster, barnebarn, elev, veninde osv.
Men selvfølgelig kan jeg det - Det kommer til at tage sin tid, men det er den tid værd!!
Og kan folk ikke leve med det som jeg kan byde på - Jamen så er de jo bare ikke folk for mig, vel?

Her marts skal jeg starte i skole igen, og færdiggøre min uddannelse, og jeg glæder mig som en i helvede til det.
Det er planlagt sådan at jeg sagtens kan få fri til mine samtaler med psykologer og psykiatere, og jeg har et godt samarbejde med min sagsbehandler, min psykolog og min fremtidige skolevejleder, så jeg er helt tryg ved situationen.

Jeg er klar til at tage kampen op, og komme ud på den anden side, som den Mette jeg i virkeligheden er.
Kærlig, givende og omsorgsfulde Mette - Som kan finde ud af at sætte en grænse for hvad hun egentlig vil finde sig i.
For det handler altså om mig og Emil først og fremmest!

Nå men, det var lidt herfra.
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, udover at fortælle at jeg faktisk ikke er så negativ, som jeg måske har fremstillet mig selv som.

Mette - Som er total kampklar!

Hej Mette

Jeg har faktisk aldrig læst et af dine indlæg før, om alt det du har været igennem - og tilsynladende er det mange ting  

Jeg vil bare sige til dig, at vi mennesker vælger faktisk selv mange af vores kampe, og hvor er det dog bare rigtig sejt af dig! Nu kan jeg hører at vi har forskellige historier, men har selv kæmpet mig op efter at have været rigtig langt nede - som du lyder til også at have været! Og det kan du bare, for det er tydeligt at hører at du har valgt at tage kampen op, GO FOR IT!

Jeg vil bare ønske dig det allerbedste, efter at have læst dit indlæg

Anmeld

16. januar 2011

Sees

SSL skriver:

Hej Mette

Jeg har faktisk aldrig læst et af dine indlæg før, om alt det du har været igennem - og tilsynladende er det mange ting  

Jeg vil bare sige til dig, at vi mennesker vælger faktisk selv mange af vores kampe, og hvor er det dog bare rigtig sejt af dig! Nu kan jeg hører at vi har forskellige historier, men har selv kæmpet mig op efter at have været rigtig langt nede - som du lyder til også at have været! Og det kan du bare, for det er tydeligt at hører at du har valgt at tage kampen op, GO FOR IT!

Jeg vil bare ønske dig det allerbedste, efter at have læst dit indlæg

Tak for dit indlæg

Og ja, selvfølgelig kan jeg det. Jeg både KAN og SKAL!

Tusinde tak for de krydsede fingre

Anmeld

16. januar 2011

SSL

Sees. skriver:

Tak for dit indlæg

Og ja, selvfølgelig kan jeg det. Jeg både KAN og SKAL!

Tusinde tak for de krydsede fingre

Ja da  Piece of cake  

Du får i hvert fald en masse  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.