Nu har der været så meget negativt fra min side (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Sees

Så nu vil jeg gerne bidrage med noget positivt!

Ja, altså - Som nogle af jer ved så har det jo ikke lige været mine måneder, de sidste par måneder.
Kæreste gik fra mig, Emil blev overfaldet i klapvognen, jeg blev overfaldt på åben gade, så modtog jeg trusler pr. telefon og nu ligger jeg syg med H1N1 .. SUK!
Det har været hårdt og trist og endnu mere hårdt, men jeg og Emil har selvfølgelig klaret det, som vi har klaret så meget andet her i hans korte liv.

Jeg har brugt en masse tid hos en psykiater, hos en psykolog og hos en parterapeut, for at forstå alle disse ting som har forgået i mit hoved, og i Lasses hoved (Derfor parterapeuten).
Det har givet mig svar på en masse, som jeg slet ikke havde skænket en tanke, og det har faktisk vist sig at jeg slet ikke er et så dårligt menneske som jeg gik og troede.
Jeg er et utrolig godhjertet menneske, men desværre har det på det sidste været til andres fordel og ikke min egen.
Forstået på den måde at jeg ikke er blevet værdsat for de ting jeg har gjort for folk, og det har bla. været med til at få mig til at tro at jeg ikke har gjort tingene godt nok, at jeg har gjort det forkert eller at jeg generalt bare har været i vejen.
Det er jo lidt min egen skyld, for jeg kunne jo have sagt fra - Og det er klart noget jeg skal igang med at lærer nu, og jeg glæder mig meget

Jeg har desværre også været derude (i korte perioder) hvor jeg ikke har haft lyst til livet mere, og jeg var overbevist om at det var fordi jeg ikke fortjente det.
Men jeg har fundet ud af at det er fordi jeg har været vildt bange for hvad livet skal bringe, og om jeg nu kan leve op til det det kræver at være en god mor, datter, søster, moster, barnebarn, elev, veninde osv.
Men selvfølgelig kan jeg det - Det kommer til at tage sin tid, men det er den tid værd!!
Og kan folk ikke leve med det som jeg kan byde på - Jamen så er de jo bare ikke folk for mig, vel?

Her marts skal jeg starte i skole igen, og færdiggøre min uddannelse, og jeg glæder mig som en i helvede til det.
Det er planlagt sådan at jeg sagtens kan få fri til mine samtaler med psykologer og psykiatere, og jeg har et godt samarbejde med min sagsbehandler, min psykolog og min fremtidige skolevejleder, så jeg er helt tryg ved situationen.

Jeg er klar til at tage kampen op, og komme ud på den anden side, som den Mette jeg i virkeligheden er.
Kærlig, givende og omsorgsfulde Mette - Som kan finde ud af at sætte en grænse for hvad hun egentlig vil finde sig i.
For det handler altså om mig og Emil først og fremmest!

Nå men, det var lidt herfra.
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, udover at fortælle at jeg faktisk ikke er så negativ, som jeg måske har fremstillet mig selv som.

Mette - Som er total kampklar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Rigtig dejlig læsning

Tror ikke du skal være i tvivl om at vi her på baby hepper og tror på dig

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

16. januar 2011

roenlund

Jeg vil bare sige at det glæder mig at høre at det går godt

Det er fedt at du tager tyren ved hornene og arbejder for at løse problemerne istedet for at sætte dig ned og give op.

thumbs up til dig

Anmeld

16. januar 2011

Noneother

Nu har jeg fuldt mange af dine indlæg på siden. Du har godt nok været udsat for en del, og hvor er det rart at det ser ud til at vende for dig nu!

for lidt medvind til dig..

Anmeld

16. januar 2011

Chamomile

Jeg håber at det fra nu af, ser lysere ud for dig. Flot at du kæmper sådan videre, på trods af alt den modgang 

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Nemlig..og det er lige præcis hvad du er...en super pige, kvinde, veninde, søster, datter, mor og 10 gange mere.
Jeg er glad for at kende dig, og glad for at høre at du er en fighter.
Sådan skal det være 

1000 knus
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Sees

Hvor er i søde alle sammen - Det hele skal bare falde i hak nu, det har jeg bestemt mig for

Græsset er jo kun grønnere på den anden side, hvis du ikke plejer dit eget græs godt nok, ikk ?

Anmeld

16. januar 2011

eElak

fantastisk at du er kampklar... 

Synes ikke jeg har opfattet dig som værende en brok-mås!

men hvad pokker var der sket med Emil?? Overfalde barn i klapvogn?!?!?!? 

selvom man går igennem noget skidt, så kan man altid opmuntre sig med at tingene ser lysere ud på den anden side.. 

Kram herfra.. 

Forresten... ret så lige din status engang "bye bye happiness" passer ikke til budskabet i din tråd.. 

Anmeld

16. januar 2011

Sees

KaLee skriver:

fantastisk at du er kampklar... 

Synes ikke jeg har opfattet dig som værende en brok-mås!

men hvad pokker var der sket med Emil?? Overfalde barn i klapvogn?!?!?!? 

selvom man går igennem noget skidt, så kan man altid opmuntre sig med at tingene ser lysere ud på den anden side.. 

Kram herfra.. 

Forresten... ret så lige din status engang "bye bye happiness" passer ikke til budskabet i din tråd.. 

Emil blev overfaldet i sin klapvogn af to knægter, der synes det var vildt sjovt at give et lille barn sne og is

åh, ja status .. Jeg retter med det samme

Anmeld

16. januar 2011

Mira0911

Smukke så skønt at læse... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.