HVor høje er jeres børn på omkring 5 år...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Aves.

Christina skriver:

Det jo helt vildt.. har de samme far?

Og hvor høj er du selv? 

Nej, men deres fædre er begge omkring de 190cm...men den lille og mellemste har samme har og der er allerede 12 cm på samme alder og den lille er samme str. som den store...men skal dog lige siges den store har en kronisk sygdom der først blev opdaget for et år siden og har hæmmet hans vækst.

Jeg er kun 165cm..dvs kun små 20 cm mellem mig og min søn der lige er blevet 8 år..vi bruger så begge str. 39 i sko..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Okay.. så er fædrene jo også lidt høje.. men vildt de er så høje og specielt ham på 8.. og sikke en stor fod!

Jeg har næsten lige købt forårs sko til, i str 30 og det synes jeg var stort!

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Christina skriver:

Okay.. så er fædrene jo også lidt høje.. men vildt de er så høje og specielt ham på 8.. og sikke en stor fod!

Jeg har næsten lige købt forårs sko til, i str 30 og det synes jeg var stort!

Ja, han er virkelig stor..han blev født i uge 38+0 og vejede der 4500 g, så han skal vidst bare være stor..

Min den lille bruger 30 nu i støvler og den store på snart 14 år bruger osgå 39...så jeg har truet med at de skulle have lidt tøsede sko, så jeg kunne arve..

Anmeld

16. januar 2011

Chri9000

Så var han da en stor gut fra starten af.. Liam vejede "kun" 4060 g, født i 41+2

Hehe ja, man kan da lige så godt deles om skoene

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Christina skriver:

Så var han da en stor gut fra starten af.. Liam vejede "kun" 4060 g, født i 41+2

Hehe ja, man kan da lige så godt deles om skoene

Ja, meget..hans lillebror var på samme tid 3800g og storebror blev født en hel måned senere og vejede "kun" 4800g...så tør ikke tænke på hvad de små havde vejet hvis de var bagt en måned mere..

Anmeld

16. januar 2011

Chri9000

Nej hehe.. 

Anmeld

16. januar 2011

Pia

Lærke blev 5 år i tirsdags. Vi var til 5 års undersøgelse med hende onsdag.
Hun er 114 cm og vejer 17, 5.. Lægen sagde hun ligger over gennemsnittet i højde og under i vægten..
Men hun har altid vejet "for lidt" men følger sin egen kurve..
Hun er sund og rask som lægen sagde og hvert barn har deres kurve.

Min den mindste blev 19 mdr i går.. Hun er 90 cm og vejer 13 kg. hun er ligesom sin søster høj og slank..

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Pia skriver:

Lærke blev 5 år i tirsdags. Vi var til 5 års undersøgelse med hende onsdag.
Hun er 114 cm og vejer 17, 5.. Lægen sagde hun ligger over gennemsnittet i højde og under i vægten..
Men hun har altid vejet "for lidt" men følger sin egen kurve..
Hun er sund og rask som lægen sagde og hvert barn har deres kurve.

Min den mindste blev 19 mdr i går.. Hun er 90 cm og vejer 13 kg. hun er ligesom sin søster høj og slank..

Ja, tyk og fed kan man jo altid blive, det er værre den anden vej, synes jeg..hvis de er lidt tunge i det..

Anmeld

17. januar 2011

Fines mor

Isabella har lige været til 5 års undersøgelse idag, og hun er 114 cm og vejer 21 kilo. Hendes far er en høj, slank mand på 187/87 kilo, så det er ikke herfra mig:-)

Anmeld

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Victoria blever 4½ her den 13 feb hun er 111 og 18,5 kg...

Tro bare hans bror er høj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.