HVor høje er jeres børn på omkring 5 år...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Vildt, så er hun højere end konrad...men han er også et lille pus, men det er nemmere for de små end de store, synes jeg...altså dem der er meget større end andre børn..

det tror jeg, du har ret i - tror der forlanges mere af de store børn, da de synes ældre......

kan huske ALLE var SÅ benovede over Line fordi hun var så lille, men kunne en masse ting - de troede jo alle, hun var meget yngre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Aves.

Heise skriver:

det tror jeg, du har ret i - tror der forlanges mere af de store børn, da de synes ældre......

kan huske ALLE var SÅ benovede over Line fordi hun var så lille, men kunne en masse ting - de troede jo alle, hun var meget yngre....

Ja, præcis...det samme opleved jeg med Jeppe og alle syntes han var ihh så åhh så sød...den anden vej rundt oplever jeg Bertram blive mødt helt anderledes og han er klart den blødeste af de tre.. det er ikke altid let at være så stor...

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

Vildt, så er hun højere end konrad...men han er også et lille pus, men det er nemmere for de små end de store, synes jeg...altså dem der er meget større end andre børn..

Det tror jeg du har ret i! Der bliver nemt forventet mere af et stort barn

Jeg kan kun bidrage med en 4,4-årig 105 og 18 kg...

Tror lillebror bliver en 'stor en' - han er i hvert fald allerede små to mdr foran storebror hvis man kigger på længde og vægt

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

DAs mor skriver:

Det tror jeg du har ret i! Der bliver nemt forventet mere af et stort barn

Jeg kan kun bidrage med en 4,4-årig 105 og 18 kg...

Tror lillebror bliver en 'stor en' - han er i hvert fald allerede små to mdr foran storebror hvis man kigger på længde og vægt

Ja, det er i hvert fald det jeg har oplevet...og min den mellemste er så meget større end hans brødre har været på samme tidspunkt..

Anmeld

16. januar 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har en knægt på 4 år og 2 mdr.. Til 4 års undersøgelsen, var han 116 cm høj og vejede lige knap 22 kg.. Så han er en stor knejt.. 

Hvilket han ikke har fra mig, er "kun" 166 cm..

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Christina skriver:

Jeg har en knægt på 4 år og 2 mdr.. Til 4 års undersøgelsen, var han 116 cm høj og vejede lige knap 22 kg.. Så han er en stor knejt.. 

Hvilket han ikke har fra mig, er "kun" 166 cm..

Ja..og mindre end den ene af mine... så derfor ser min den yngste også bare endnu mindre ud...der er tre år mellem ham og hans bror og 40 cm forskel..

Anmeld

16. januar 2011

Chri9000

Vildt med de 40 cm forskel 

Anmeld

16. januar 2011

Maria.

Jeg målte lige Magnus i går, da han fandt et målebånd og ville ha at jeg skulle måle hvor meget han vejede.. hehe.. Nå men han bliver 4 år på tirsdag og målte 110 cm..

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Christina skriver:

Vildt med de 40 cm forskel 

Ja, ikke...der var 25 cm forskel på den ældste og mellemste da de havde samme alder...6 år...

Anmeld

16. januar 2011

Chri9000

Det jo helt vildt.. har de samme far?

Og hvor høj er du selv? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.