jeg kan ikke mere nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Noneother

SussieThyssen skriver:

Jamen helt ærligt..søde ven dog...er det et liv???
Hvad vil du med sådan en mand? Og er det det du vil lære din datter er normalt?
Hash, bajere og en mand der behandler sin kone sådan??
Skal hun selv have sådan et liv?
For det er, hvad du lærer hende er normalt!!!

Mon ikke du skulle se at pakke dit barn og tasken og komme ud af vagten...hellere i dag end i morgen, og så få dig et normalt liv uden den slags forbilleder for dit barn.
Slip ham, og kom videre..og husk det er ikke den slags mænd man skal bruge sit liv på.
Så hellere leve alene.
Et stort trøsteknus skal du have.

Kærligst
Sussie

rigtig godt skrevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Anonym trådstarter

loppen82 skriver:

Hvis lejlighed er det???

den er fælles.. vi står begge på lejekontrakten..

Anmeld

15. januar 2011

loppen82

Anonym skriver:

den er fælles.. vi står begge på lejekontrakten..

Så kan han ikke smide dig ud. 

Hvis du vil kan du skrive til mig privat søde... 

Anmeld

15. januar 2011

Dot D

Uha se at komme væk derfra, det er ikke et sted for dig og din datter. Når du så ER kommet væk så synes jeg da lige du skulle gøre hans andre børns mor opmærksom på hans opførsel i nærheden af dem, jea eller kommunen. Det er ikke nogen god opvækst at give sine børn

Anmeld

15. januar 2011

B&J

Jeg ved ikke om i kan men jeg syntes hvis det er okay med dine forælder flyt der hjem for en periode så dig og din datter kan finde en vidunderlig lejlighed sammen

og det med han skal være alene med jeres datter syntes jeg i skal snakke med amtet om og i håb kan du jo ønske med opsyn.. så får han da ikke lov af have hende om natten

mange krammer her fra....

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Uha se at komme væk derfra, det er ikke et sted for dig og din datter. Når du så ER kommet væk så synes jeg da lige du skulle gøre hans andre børns mor opmærksom på hans opførsel i nærheden af dem, jea eller kommunen. Det er ikke nogen god opvækst at give sine børn

det har jeg osse overvejet.. hun skal da næsten vide, hvordan det står til her.. jeg ville i hvert fald ikke bryde mig om, at mit barn blev passet alene af ham.. slet ikke.. især ikke når hun er så lille som hun er.. han kan ikke forstå at jeg ikke tager nogen steder og lader ham passe hende. men sandheden er sku, at jeg ikke tør lade ham passe hende..

Anmeld

15. januar 2011

Dot D

Anonym skriver:

det har jeg osse overvejet.. hun skal da næsten vide, hvordan det står til her.. jeg ville i hvert fald ikke bryde mig om, at mit barn blev passet alene af ham.. slet ikke.. især ikke når hun er så lille som hun er.. han kan ikke forstå at jeg ikke tager nogen steder og lader ham passe hende. men sandheden er sku, at jeg ikke tør lade ham passe hende..

Hvor har jeg ondt af dig, har heldigvis aldrig stået i den situation, så kan jo ikke sætte mig helt ind i den, men se nu at komme derfra, det er altså det eneste rigtige..... Og fald ikke for ham, når han lover bod og bedring, for kunne han det, havde han gjort det......

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

men men men.. tør ikke lade ham få hende alene på weekend, da han vil have hende sammen med de 2 store.. og jeg ved, at hun bare bliver sat i sin gåstol og kan sidde der hele dagen han gider jo kun de 2 store.. og om natten flipper han fuldstændig ud på hende, hvis hun vågner.. har oplevet ham råbe højt af hende og ruske hende i armen, en nat hvor hun ikke gad sove.. han kan jo ikke tage sig af hende.. jeg græder indvendig ved at tænke på, hvad hun vil blive udsat for, hvis hun skal være alene med ham om de 2 store..

Det du skal gøre er at få en sagsbehendler på kommunen og en advokat i familieret, og så skal du gå den tunge gang til statsamtet og søge fuld forældremyndighed:
Når han er misbruger af hash, så er han ikke berettiget til at være far.
Flyt  langt væk, i den modsatte ende af landet om nødvendigt og nægt at udlevere barnet og tag så kampen om, at han kun må få superviseret besøg af den lille.
Jeg ved det bliver hårdt, men det er det værd...for dit barns skyld.

Der er sikkert andre herinde, der har gået noget lignende igennem omkring deres børn og som kan rådgive dig om, hvordan man klarer det.

Anmeld

15. januar 2011

Mor010711

Du vil fortryde senere hvis du ikke kommer væk. Ikke mindst pga. din datter. Er selv stadig harm over at min mor har ladet mig vokse op i omgivelser hvor børn ikke hører til. Så hvis ikke for din egen skyld, så for din datters.

Anmeld

15. januar 2011

henh01

Tror selv du har svaret på hvad der er bedst for dig og din datter. Uden at lyde grov så er det da virkelig synd for din datter hvis du bliver sammen med én der opfører sig sådan, og skal du have nogen reel chance i forvaltningen for at gøre så din datter ikke skal overnatte ved sin far, ja så skal du da se at komme væk. De vil jo undre sig over at du blev så længe hvis han er som du beskriver. Uanset hvor højt du så end elsker ham og hvor meget han lover at ville ændre sig så skal du tage ansvar for din datter og hun skal da ikke opleve en far der ryger Hash og nedprioriterer hende som du beskriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.