mig og min kæreste har et fælles barn og han har 2 børn fra et tidligere forhold.. det hele går bare skævt.. hans børn må det hele, og får lov til næsten alt når de er hos os. og hvis jeg siger noget til dem, er det bare mig der er syg i hovedet.. vores datter derimod, må næsten inenting, og han gider hende overhovedet ikke når de er her.. han har gæster på besøg hele tiden, og det går op i hash og bajere mens hans børn render rundt som de vil, og jeg passer vores datter..
han tager afsted som det passer ham og regner bare med at jeg passer vores datter, og jeg har hende hver evig eneste nat, også selvom han har fri..
han snerrer ad mig konstant, og siger at jeg ikke skal bestemme over ham, han gider ikke dyrke sex med mig mere, og vi går aldrig ud sammen mere.. skal vi hygge sammen en aften, sidder han med sin xbox og jeg med min computer.. han siger tit til mig, at hvis jeg ikke holder kæft, så bliver det værst for mig selv og truer med at kaste ting på mig o.s.v.
jeg kan bare ikke klare mere.. føler jeg lever i en splittet familie, hvor ham og hans børn er, og mig og min datter..
han siger han savner mig, og at jeg kun har vores datter i hovedet.. men hver gang vi får hende passet for at hygge os, tager han i byen med sine venner.. jeg føler ikke at vi har noget sammen mere.. ikke engang sex
Anmeld