jeg kan ikke mere nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

Anonym trådstarter

mig og min kæreste har et fælles barn og han har 2 børn fra et tidligere forhold.. det hele går bare skævt.. hans børn må det hele, og får lov til næsten alt når de er hos os. og hvis jeg siger noget til dem, er det bare mig der er syg i hovedet.. vores datter derimod, må næsten inenting, og han gider hende overhovedet ikke når de er her.. han har gæster på besøg hele tiden, og det går op i hash og bajere mens hans børn render rundt som de vil, og jeg passer vores datter..

han tager afsted som det passer ham og regner bare med at jeg passer vores datter, og jeg har hende hver evig eneste nat, også selvom han har fri..

han snerrer ad mig konstant, og siger at jeg ikke skal bestemme over ham, han gider ikke dyrke sex med mig mere, og vi går aldrig ud sammen mere.. skal vi hygge sammen en aften, sidder han med sin xbox og jeg med min computer.. han siger tit til mig, at hvis jeg ikke holder kæft, så bliver det værst for mig selv og truer med at kaste ting på mig o.s.v.

jeg kan bare ikke klare mere.. føler jeg lever i en splittet familie, hvor ham og hans børn er, og mig og min datter..

han siger han savner mig, og at jeg kun har vores datter i hovedet.. men hver gang vi får hende passet for at hygge os, tager han i byen med sine venner.. jeg føler ikke at vi har noget sammen mere.. ikke engang sex 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

mig og min kæreste har et fælles barn og han har 2 børn fra et tidligere forhold.. det hele går bare skævt.. hans børn må det hele, og får lov til næsten alt når de er hos os. og hvis jeg siger noget til dem, er det bare mig der er syg i hovedet.. vores datter derimod, må næsten inenting, og han gider hende overhovedet ikke når de er her.. han har gæster på besøg hele tiden, og det går op i hash og bajere mens hans børn render rundt som de vil, og jeg passer vores datter..

han tager afsted som det passer ham og regner bare med at jeg passer vores datter, og jeg har hende hver evig eneste nat, også selvom han har fri..

han snerrer ad mig konstant, og siger at jeg ikke skal bestemme over ham, han gider ikke dyrke sex med mig mere, og vi går aldrig ud sammen mere.. skal vi hygge sammen en aften, sidder han med sin xbox og jeg med min computer.. han siger tit til mig, at hvis jeg ikke holder kæft, så bliver det værst for mig selv og truer med at kaste ting på mig o.s.v.

jeg kan bare ikke klare mere.. føler jeg lever i en splittet familie, hvor ham og hans børn er, og mig og min datter..

han siger han savner mig, og at jeg kun har vores datter i hovedet.. men hver gang vi får hende passet for at hygge os, tager han i byen med sine venner.. jeg føler ikke at vi har noget sammen mere.. ikke engang sex 

Undskyld men siger det lige ud... er han værd at samle på...

Majbritt

Anmeld

15. januar 2011

Noneother

Jeg tror ikke jeg havde kunne komme hurtigt nok ud af døren. Et er at han bare er egoistisk generelt, men at han ligefrem truer osv.
- Det er ikke holdbart. Specielt ikke med et lille barn.

Anmeld

15. januar 2011

mor-til-vanessa

han lyder ikke særlig rar

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen helt ærligt..søde ven dog...er det et liv???
Hvad vil du med sådan en mand? Og er det det du vil lære din datter er normalt?
Hash, bajere og en mand der behandler sin kone sådan??
Skal hun selv have sådan et liv?
For det er, hvad du lærer hende er normalt!!!

Mon ikke du skulle se at pakke dit barn og tasken og komme ud af vagten...hellere i dag end i morgen, og så få dig et normalt liv uden den slags forbilleder for dit barn.
Slip ham, og kom videre..og husk det er ikke den slags mænd man skal bruge sit liv på.
Så hellere leve alene.
Et stort trøsteknus skal du have.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Jeg tror ikke jeg havde kunne komme hurtigt nok ud af døren. Et er at han bare er egoistisk generelt, men at han ligefrem truer osv.
- Det er ikke holdbart. Specielt ikke med et lille barn.

det er osse sådan jeg har det.. han sagde til os her til aften at vi skulle flytte.. han vil have lejligheden.. så jeg skal på gaden med en datter på 8 mdr da han så skulle i seng, kunne han ikke forstå at jeg ikke ville kysse ham godnat.. hvad fanden tror han jeg er han tror bare at jeg vil finde mig i alt.. men nu har jeg sku fået nok.. overvejer at sove på sofaen i nat.. gider virkelig ikke ind til ham.. så kan han for en gangs skyld osse tage vores datter.. men det er jeg heller ikke tryg ved, da han er meget sur om natten, og kan finde på at hive i hende og råbe ad hende..

Anmeld

15. januar 2011

loppen82

Anonym skriver:

det er osse sådan jeg har det.. han sagde til os her til aften at vi skulle flytte.. han vil have lejligheden.. så jeg skal på gaden med en datter på 8 mdr da han så skulle i seng, kunne han ikke forstå at jeg ikke ville kysse ham godnat.. hvad fanden tror han jeg er han tror bare at jeg vil finde mig i alt.. men nu har jeg sku fået nok.. overvejer at sove på sofaen i nat.. gider virkelig ikke ind til ham.. så kan han for en gangs skyld osse tage vores datter.. men det er jeg heller ikke tryg ved, da han er meget sur om natten, og kan finde på at hive i hende og råbe ad hende..

Hvis lejlighed er det???

Anmeld

15. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ej drop ham dog...

Hash og bejere foran ungerne er bare ikke ok.. Og ingen sex og samvær...

Var smuttet første gang han røg Hash i nærheden af børnene!!!

Anmeld

15. januar 2011

Noneother

Anonym skriver:

Hvis han kan finde på det, så skal du da heller ikke lade manden være alene med hende.

Hvem af jer står på lejekontrakten? -Har du evt. familie eller venner du kan rykke over til i en periode. hvis du nu skulle få brug for det?

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen helt ærligt..søde ven dog...er det et liv???
Hvad vil du med sådan en mand? Og er det det du vil lære din datter er normalt?
Hash, bajere og en mand der behandler sin kone sådan??
Skal hun selv have sådan et liv?
For det er, hvad du lærer hende er normalt!!!

Mon ikke du skulle se at pakke dit barn og tasken og komme ud af vagten...hellere i dag end i morgen, og så få dig et normalt liv uden den slags forbilleder for dit barn.
Slip ham, og kom videre..og husk det er ikke den slags mænd man skal bruge sit liv på.
Så hellere leve alene.
Et stort trøsteknus skal du have.

Kærligst
Sussie

men men men.. tør ikke lade ham få hende alene på weekend, da han vil have hende sammen med de 2 store.. og jeg ved, at hun bare bliver sat i sin gåstol og kan sidde der hele dagen han gider jo kun de 2 store.. og om natten flipper han fuldstændig ud på hende, hvis hun vågner.. har oplevet ham råbe højt af hende og ruske hende i armen, en nat hvor hun ikke gad sove.. han kan jo ikke tage sig af hende.. jeg græder indvendig ved at tænke på, hvad hun vil blive udsat for, hvis hun skal være alene med ham om de 2 store..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.