Halvhøjseng... hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

FruDvrck

Nu har jeg ikke læst alle svarene, så måske det jeg skriver er skrevet allerede.

Vores søn er nu 2,5 og han fik sin halvhøje seng for en måned siden.

Vi sagde til ham at det er vigtigt at han ikke selv går ned af sengen om natten, men kalder på os hvis han har brug for hjælp.

Han har ENDNU... ikke gået ud af sengen om natten.

Kun inden han er faldet i søvn - fordi han mente han var vågnet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Anitta J

Betteisen skriver:

Jeg ved ikke rigtig hvilken mærke den skal være fra. Er helt vild med forhænget på billedet.... men man kan vel ikke regne med at alle forhæng, og andet udstyr passer alle mærker og modeller. Hmmm må vist i tænkeboks.

Er der noget med at de halvhøje senge både findes i juniorstr (140 cm) og voksen str. 200 cm?

jeg ved at man i babysam kan få halvhøj seng i junior størrelse..

det er den der hedder mina, den har lige været på tilbud til 1299 kr, men ved ik om det endnu gælder.

jeg ville ikke vælge at købe den, jeg har den i lav udgave og er ikke videre begejstret for den. træet er dårligt, der skal ingen ting til før den har store hakker og da jeg lænede mig på rygstøtten revnede den ved skruerne.

Anmeld

16. januar 2011

lene

Clara var 2 år og 10 mdr da hun kom over i en høj seng, det er en hoppe junior seng som kan købes i ønske ønskebørn,

Anmeld

16. januar 2011

<3

Tjalfe på 3år har en flexa halvhøj voksenseng med lige stige og forhæng med flexamadras købt igennem dba for 900kr. Hvis du kigger i lidt tid så kan du også få et godt tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.