Hvilke bleer bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

musse1

her bruger vi altisd aldis bleer, har dog brugt pampers før, de var også gode, men er fuldt ud lige så tilfreds med aldis.. libero kommer dog aldrig inden for vores døre mere, vores dreng, bliv rigtig rød og fik udslæt af dem, vuggestuen fortalte, at de også var gået, væk fra lebero, da flere børn ik kunne tåle dem, da der er noget i dem :-(.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

silden85

i starten brugte vi libero, men nu bruger vi toujours fra Lidl, og de er rigitgt gode

Anmeld

3. februar 2011

Chamomile

Vi bruger Landlord bleer.

Anmeld

3. februar 2011

Mi

Vi bruger kun libero. Jeg køber i bilka, en kasse med tre pakker for 259kr (mener jeg det er). Der er ligeså mange i som mærkerne fra supermarkederne, så jeg syntes ikke at prisen er så meget højere. Vi bruger ca 5 bleer om dagen, så en kasse holder en måned ca. Jeg har prøvet nogle af de andre mærker, men syntes ikke at de er så bløde som libero, og så virker libero også lidt smallere mellem benene.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. februar 2011

CHD

landlord fra Rema, de er billige og minder meget om Libero, og som et ekstra plus er de mærket fra Astma og allergiforeningen samt Svanemærket.

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

jeg bruger stofbleer da tinke tisser igennem alt andet vi har prøvet (men det er self også fordi jeg godt kan lide at bruge dem)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.